Hallo meiden, Hier zwanger van de 3e. En nu 34 weken.. en ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Ik voel me alles behalve fijn! De eerste 2 zwangerschappen heb ik hier geen last van gehad dus het is nieuw voor me. Ik voel me gewoon niet fijn. Niet dat ik ziek ben oid, maar m'n lijf doet niet wat ik wil.. hebben er meer daar last van? Ik heb ook zwangerschapsdiabetes. Maar heb dat goed onder controle met een dieet, dus geloof niet dat dat het is..
Ik zou het wel in de gaten houden! Het hoeft natuurlijk helemaal niets te zijn, maar zat laatst een programma te kijken waarbij een vrouw zich gewoon niet helemaal oké voelde.. ze hebben haar gecheckt en ze bleek zwangerschapsvergiftiging te hebben, zonder de symptomen die erbij horen. Nogmaals, zo heftig hoeft het helemaal niet te zijn! Maar houd wel jouw eigen gevoel in de gaten en als je het niet 100% vertrouwd, gewoon aan de bel trekken. Liever een keer te veel dan een keer te weinig!
wat is het waar je last van hebt? Ik herken het overigens wel. Nu bijna 32 weken en voel me ook verrot. Pijn aan bekken en ichsias, buik zit in de weg, vaak hoge hartslag, benauwd, nog steeds dagelijks misselijk en zodra ik een vinger uitsteek ben ik uitgeput. Zijn het bij jou ook dat soort dingen of Is het anders?
Vervelend dat je je zo voelt. Ik ben nu 33 weken zwanger en ik herken wel wat je zegt. Ik voel me niet lichamelijk ziek, maar voel me een beetje down.. Ik zou wel van alles willen, maar toch staat het me tegen of heb ik er de energie niet voor. Zal het erbij horen? Voel me ook niet prettig. Tip: probeer te kijken naar wat je normaal een blij gevoel geeft en dat zoveel mogelijk doen. Rondje wandelen? Een boek of tijdschrift lezen? In bad? Filmpje kijken? Noem het op.. zo probeer ik het nu en het helpt wel iets, maar hopelijk wordt het beter!
Ik zou even laten nakijken of alles wel gewoon goed zit qua bloeddruk en urine als je dat nog niet gedaan hebt. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook bij 34/35 weken dat ik mij niet fijn voelde. Ik was onrustig, moe en was gewoon klaar met zwanger zijn. Rond 37 weken ging het weer beter en had ik opeens weer energie in overvloed tot 40weken.