Hai dames, Na een aantal jaar geen vruchtbaarheidsbehandelingen te hebben gehad willen wij dit jaar weer gaan beginnen en dan met IVF. Onze zwangerschapswens is na 6 jaar nog steeds aanwezig. Wij moeten dan kiezen tussen MMC of Catharina. Wat raden jullie ons aan? En graag lees ik ervaringen van dames die bij deze ziekenhuizen een IVF behandelingen hebben gedaan. Alvast bedankt!
in beidde ziekenhuizen doen ze geen ivf, dat gebeurd sinds dit jaar allemaal in het IVF centrum in Tilburg. Ga er vanuit dat ze wel tot het transport doen, dat weet ik niet, want wij zijn naar een ander ziekenhuis gegaan daarom. Maar ben wel in het Catharina onder behandeling voor herhaalde miskramen, en daarover ben ik heel tevreden! Artsen en assistenten zijn vriendelijk en meelevend en luisteren redelijk tot goed naar me. De afdeling fertiliteit in het MMC had ik geen klik mee, dus daar ben ik weg gegaan. De arts luisterde niet echt, handelde alleen volgens de protocollen, keek niet echt naar mij, maar naar het hokje waar ze me in wilde duwen. Maar dit is wel persoonlijk.. ken ook genoeg hele positieve verhalen over het MMC. Kan je niet bij beidde ziekenhuizen naar een info avond? in het Catharina hebben ze die in ieder geval regelmatig. In het MMC weet ik het niet zeker. Succes!!
Geen ervaring met ivf maar wel met MMC Veldhoven. Ik vind t heel prettig daar (geen vergelijkingsmateriaal ) Vind juist database arts goed mee denkt en naar me luistert. Waar ben je eerder onder behandeling geweest?