Alles nog super pril, maar meteen zwanger van de eerste terugplaatsing. Hopelijk snel de 12 weken voorbij.
Ik vond ze allemaal enorm meegaand, aardig en relaxed. Gaf mij elke keer een fijn gevoel. Ze waren met de punctie ook heerlijk kalm en begrepen mn angst voor de hele ervaring. Ik vond dat ik goed in de gaten gehouden werd tijdens het hele trajact! Met terugplaatsingen waren ze zorgvuldig en kon je je embryo op een groot scherm zien miste ik wel in Utrecht.
Hoi dame.s Ik zit ook in zwolle al 5 jaar ongeveer Woensdag naar me arts mevrouw blankestijn en dan gaan we over behandel plan ivf hebben zo benieuwd hoe dat gaat zijn Normaal gesproken heb ik altijd ovulatie indicatie maar dat werkt voor mij niet Nu mogen we 1 keer ivf proberen Kregen jullie van de arts te horen waarneer je mag starten of moest je eerst naar verpleegkundige?
Ik heb ook ivf bij Isala Zwolle gehad. Na wat opstart probleempjes was ik na de 1e terugplaatsing zwanger! Nu 36 weken.. Kuchenbecher en Blankenstein veel gezien, maar eigenlijk alle artsen wel. Stuk voor stuk even aardig. Wat ik persoonlijk ook heel erg fijn vond is dat het echt een apart gebouw is, de fertiliteit. Dus je zit niet met bijvoorbeeld zwangere dames in een wachtkamer die naar de gynaecoloog moeten. En dat een een apotheek op de afdeling zit, je hoeft dus niet het grote ziekenhuis in!
Gefeliciteerd! Ja dat het een los gebouw was vond ik ook fijn en idd dat je je medicijnen daar kon halen. Heerlijk!
Spannend!! Ik moest me eerst melden bij de verpleegkundige Maar dit was 4 jaar geleden, geen idee of dit veranderd is
Bijzonder dat het ene ziekenhuis dat wel doet en het andere ziekenhuis niet. Wij kregen te horen dat we op die manier juist meer kans zouden maken op een zwangerschap en het daarom beter konden doen dan IVF.
Ja is wel apart inderdaad. Maar kan ook gewoon zijn dat het er bij jou veel beter uit zag dan bij mij natuurlijk. Bij mij zat er bijv ook vocht in waardoor die haartjes die zorgen dat het eitje de goede richting op gaat helemaal beschadigd raken. Ik wist voor de operatie al dat het 95% ivf zou worden. Ze wouden alleen nog 1 keer kijken hoe het er nou precies uit zag. De rechter was zo slecht dat ze die er direct uitgehaald heeft. Dat is soms namelijk ook beter dan laten zitten. Dus heb er nog 1 maar die heeft geen functie. Hier zat geen vocht in dus die mocht blijven hoop dat je snel duidelijkheid hebt over het plan van aanpak.
Ik hoop het ook voor je. Ben lij dat het allemaal gelukt is en hoop dat je een prettige zwangerschap hebt.