Hallo! Ik ben nieuw hier, maar lees wel geregeld mee , maar nu zit ik toch met een vraag en dacht, ach waarom ook niet! We zijn vanaf december 2007 bezig voor ons eerste kindje, de hele reeks aan onderzoeken gehad, doorspuiten eileiders (goed), kijkoperatie waarbij endometriose weg gehaald en nu bezig met onze 2e iui poging. 7 mei is de terugplaatsing geweest, 10 en 13 mei heb ik ter ondersteuning nog 1500 pregnyl gespoten. Maar nu ben ik al een paar dagen niet lekker, misselijk achtig gevoel, krampen, zere benen, ongi gevoel , gevoelige borsten enz. Dus ik kon het niet langer houden en heb een kruidvat test gedaan.... ja hoor positief, maar nu ga ik twijfelen, de pregnyl kan ook nog in me lichaam zitten. Het is nu woensdag en zou eigenlijk zaterdag pas mogen testen had dus beter niks kunnen doen. Heeft iemand hier ervaring mee? Had het ziekenhuis gebeld en die zeiden natuurlijk tot zondat wachten, had zo gehoopt dat ze zou zeggen dat de kans groot was ....
Spannend joh, Ik heb geen idee over pregnyl. Ik start binnenkort met eerste iui. Je zal denk ik toch moeten afwachten en dat is erg moeilijk, al je gedachten draaien op volle toeren lijkt me. Wat moeilijk voor je. Afleiding, afleiding, afleiding, leuke dingen doen... maar dat weet je zelf ook wel Sterkte! Ging de iui wel goed? Moest je ook blijven liggen? Dat vind ik spannend. Waarom moet je eigenlijk pregnyl spuiten? Is dat om het beter te plannen dan? Groetjes Sunmaid
Ik zou nog even wachten, of als je goedkope tests hebt kijken of je een verloop ziet (minder duidelijk worden of zou net duidelijker). Ik heb zelf ook Pregnyl gehad en was hierdoor erg huiverig met testen voor NOD. Ondanks dat ik 14 dagen na m'n IUI teste was ik eigenlijk nog steeds behoorlijk onzeker of ik niet positief testte door de Pregnyl. De verpleegkundige vertelde mij dat na een dag of 10 de Pregnyl bij mij uit mijn lichaam zou zijn. Ik heb alleen een 5000 spuit gehad 36 uur voor bevruchting, dus 15-16 dagen voor NOD. Jou situatie is natuurlijk anders. Spannend!! Ik hoop voor je dat je zaterdag eenzelfde resultaat mag zien!!
@sunmaid moet inderdaad maar afwachten De iui opzich ging wel goed, wij zitten in voorburg en daar laten ze je na de iui nog een halfuurtje liggen op een bedje. Ook zeiden ze dat het niet verstandig was om die dag in bad te gaan. En dat gemeenschap juist weer goed was. Ik moet de eerste -/- 10 dagen fostimon spuiten en dan voor de IUI pregnyl voor de eisprong en daarna nog twee keer pregnyl ter ondersteuning. Het prikken valt reuze mee! @chocochick; ik had ook gewoon netjes moeten wachten tot dag 14, weet ook niet zo goed waarom ik dat niet heb gedaan hihi! Maar voel me zo anders, maar het kan ook gewoon dat ik ongesteld gaat worden hoor.
De pregnyl halveert iedere dag. Dus je kunt het zelf uit gaan rekenen. 7 mei ..... pregnyl gespoten = 8 mei de helft van deze waarde, 9 mei de helft van 8 mei, 10 mei de helft van 9 mei + 1500, zo ga je door tot aan de dag van de test. Ik ben ook alleen bekend met het spuiten van de pregnyl (5000 IE) 2 dagen voor de IUI. 9 dagen na het spuiten van de 5000 heb ik dan nog maar 10 eenheden pregnyl. Heel veel succes!
dan zou er vandaag dus nog 26 hcg in me bloed zitten en dan test positief ja... dus grote kans op valse test
Helaas meis, nog even geduld hebben dus. Heb je zw-testen die vanaf 25 hcg testen? Dan zou je morgen of overmorgen nog eens kunnen testen. Als de streep minder wordt, dan verminderd dus ook je hcg in je lichaam...
Heb die van kruidvat 2 voor 5,-, die is gevoelig toch?? Al is de test wel wat duidelijker opgedroogd dan gister, maarja dat zegt ook niks. Ik wacht het maar gewoon af, er zit niks anders op, straks ben ik blij voor niks, dus ga er maar vanuit dat het niet gelukt is! En jij? al 6x iui gehad las ik??
Ik zou niet gelijk de moed laten zakken hoor, doe morgen nog een test. Je moet niet letten op de duidelijkheid van het indrooglijntje, maar van het lijntje als je net hebt getest. Die van het Kv2v5 zijn inderdaad best gevoelig. Als die van morgen duidelijker is dan je eerdere test moet je nog hoop houden hoor Wij zitten nu op het wachtbankje voor onze eerste IVF poging. Heb dinsdag de terug plaatsing gehad en we mogen de 31ste testen..