Ervaring Jemako

Discussion in 'De lounge' started by Myrthe, May 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dankje!

Ja dat is niet goedkoop inderdaad...

2. KayaLola

KayaLola Bekend lid

Apr 25, 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je doet echt jaren met die doeken.. en je haalt het er wel uit omdat je geen schoonmaakmiddelen in je water doet

3. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb:

Ramen doeken
    Citroensteen
    Vloerreiniger
    Allesreiniger
    Badkamerreiniger
    Handschoen
    Stofdoek

Wil nog de droogdok voor na het dweilen.

Iig dus super tevreden ermee, maakt veel dingen een stuk makkelijker, zeker ramen schoonmaken en RvS laten glimmen

4. minon

minon Niet meer actief

Ik heb inmiddels al een hele collectie en wil niet anders meer. Heb het meeste nu zn vijf jaar en de doeken erc zijn nog steeds niet versleten. Die aanschaf haal je er dus dik uit. Heb het volgende:
    2x groene handschoen
    2x gele handschoen (onze meubels kunnen niet met nat)
    Groene, blauwe en gele pad.
    Twee setjes ramendoeken. Overigens ook heel fijn voor de badkamer (spiegel en douchecabine)
    Leerdoek
    Vaatdoek
    Gele spons
    Vloerset inclusief stok
    Sanitairreiniger
    Intesiefreiniger
    Krachtreiniger
    Keukenreiniger
    Vloerreiniger
    Citroensteen
    Galzeep
    Leer en kussenschuim
    Leerondehoud
    Leervet
    Dustar cleaner en doek

Dat was het wel geloof ik. Gebruik ook de gezichtslij. Van ze en heb sindsdien bijna geen last meer gehad van acne

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoe kom je dan aan een schoonmaakparty? klinkt leuk. Wil het eerst zien dan geloven.

6. Sweetlakecity

oja omgeving den haag.

7. minon

minon Niet meer actief

In het geval van de ramen gebruik je idd geen schoonmaakmiddel. Als het heel vies is een drupje afwas of een spuitje reiniger
    (Geel flesje)
    Verder heb je voor de badkamer, vloeren, laminaat en eigenlijk alles schoonmaakmiddel. Deze flesjes kosten gemiddeld 7-9 euro maar je doet daar zeker langer dan een half jaar mee. Je gebruikt namelijk erg weinig. Het is erg geconcentreerd en ecologisch ook dus goed voor het milieu. Voorbeeld: heb in september vorig jaar vloerreiniger gekocht en die is nu nog driekwart vol. De sanitairreiniger gebruik je maar een spuitje per liter water.
    Andy en ajax bijvoorbeeld zijn op basis van vet. Deze middelen niet waardoor het schoner wordt en hygiënischer is. De eerste keer dat je iets met jemako schoonmaakt weet je niet wat je ziet hoeveel vuil eraf komt.

8. minon

minon Niet meer actief

De partys werken hetzelfde als tupperware. Op internet kun ke een distributeur bij jou in de buurt zoeken

9. Sweetlakecity

dat heb ik gegoogeld. Maar kan niets vinden. Misschien snap ik het niet?

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Hou jij er eentje? Ik kom wel die raamdoeken lijken me wel wat:p

11. Sweetlakecity

kan niet niet vinden snoopy. Wil wel! Graag!!

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met jemako. Ik gebruik de jonmaster raamdoeken, ik weet niet of dat hetzelfde werkt: Een handvol water op je raam/spiegel etc spatten, doek erover en het is schoon :) Niks geen emmers, sponzen en trekkers meer, ideaal.

Maar goed, ik werk in de schoonmaak, dus ik heb van allerlei dingen in huis om uit te proberen, hoef eigenlijk nooit schoonmaakmiddel te kopen, als mijn fles op is (na half jaar) vult mijn voorwerkster hem weer bij :)

13. minon

minon Niet meer actief

14. Sweetlakecity

15. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik heb ook Jemako raamdoeken en op zich ben ik er wel tevreden over. Vind het alleen jammer dat de ramen niet super lang mooi blijven ( of het moet aan mij liggen) maar als ik het met een raamtrekker doe (dus ouderwetse manier) dan zijn ze langer schoon. Heel gek! Of ik moet precies gezeemd hebben als er weer zand met de regen mee stuift ofzo :p:D
    Heb het ook al aangegeven maar ze weten ook niet hoe het komt! En hoe zit het met spiegels? Die krijg ik dus absoluut niet mooi! Als de zon erop staat, griezels, je wil niet weten hoe het er uit ziet?! ;)
    Dus wie heeft DE tip!

16. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Ik maak een spiegel schoon met een flinke plens sop met een spons. Dan wrijf ik ze na met een soort van wonderdoek (een dikke blauwe doek van de action haha). En als de boel gedroogd is wrijf ik de boel op met een hydrofielluier :D Ik gebruik de hydrofielluiers ook om wasbakken, kranen etc op te wrijven echt ideaal en de boel blinkt mooi.

17. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oh dat is ook wel iets om te proberen ja!! Haha wel grappig om met een hydrofielluier aan de gang te gaan :p

18. minon

minon Niet meer actief

Hier gewoon met de ramendoeken met een sopje en een beetje afwasmiddel voor spiegels.
    Dat je ramen sneller vies worden lijkt maar zo, eigenlijk zijn ze juist heel schoon nu. In de regulie schoonmaakmiddelen zit heel veel vet. De eerste regenbuitjes loopt het water er dus als het ware langs. Daarom heb je vaak ook een blauwige waas op je ramen en spiegels.
    Als ik mn ramen op de ouderwetse manier doe zijn ze lang zo helder niet als met de doeken. En ach ik doe nu mn zes ramen in een kwartiertje tijd dus dan maar een keertje extra.

19. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik heb er vandaag weer mee gewerkt en ik vind het hele fijne doeken.

20. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

Nov 25, 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier iemand die de doeken verkoopt en zelf avonden geeft.
    Ik woon in omgeving Gelderland (Arnhem, Apeldoorn, Deventer)
    Bij interesse mogen jullie me altijd een pb'tje sturen!

Share This Page