Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe dit bij anderen zit. Er was wel ergens een topic over aantal weken zwanger en kgs aangekomen, maar las daar voornamelijk hoeveel de meeste aangekomen waren aan het einde van de zwangerschap. Ik zit nu zelf op 1,5 tot 2 kg voor bijna 20 weken. Geen idee of dit veel of weinig is.. Heb na mijn intake (8wk) niet meer gewogen bij de vk, dus houdt ik thuis bij.
Ik stond op -5kg. Ik was van 56 naar 51 gegaan. Er is geen bepaalde richtlijn voor wat je moet aankomen. Denk dat dat van jou die 2kg echt heel netjes is hoor, niet heel weinig maar ookniet teveel!
Bij 20 weken zat ik op ongeveer +3 kg (inmiddels is daar alweer bijna 3 bijgekomen, gaat hard opeens......)
Ook ik hou het thuis bij, net als jij ben ik nog niet veel aangekomen... Vandaag ben ik 19+3 en nu 1,2 kg aangekomen.
10 kilo afgevallen waarvan nu weer 1,4 dr aan zit maar maakt niet uit zit juist te wachten op die dikke buik
Bij 20 weken ben ik ongeveer 4 of 5 kilo aangekomen. Ben gelukkig niks afgevallen tijdens zwangerschap. Hopelijk wel erna haha. Ben nu 36 weken zwanger en ongeveer 7 of 8 kilo aangekomen.
ik zat op +4 bij 16 weken, maandag 20 weken echo dus dan post ik wel even een update, haha Ik weet van mezelf dat het wel ietsje minder mag, laat mezelf een beetje gaan de laatste tijd "omdat ik toch wel dik wordt" maar dat is natuurlijk nergens voor nodig De disipline is ver te zoeken bij mij hoor.... Drink shocomelk uit de automaat op het werk, snoep meer, eet meer mars enzo... pfff oeps.. Maar dink ook veel water en geen ships doordeweeks
Bij de 20 weken zat ik op +3,5. Ik kwam in het begin meer aan, afgelopen 10 weken is het ongeveer 500 gram per 4 weken. Ik hoop dat dat zo blijft .
Ik sta nog steeds op -5kg ik was in begin 8kg afgevallen. 3 kwam ik weer aan toen ik weer normaal kon eten. maar nu bijna 22 wk en sta nog steedsop -5kg
Ik was bij 20 weken iets van 3 kilo aangekomen. Nu ben ik 34 weken en ik ben in totaal 6 kilo aangekomen.
Ik was met 20 weken 4 kg aangekomen. Groei wat dat betreft heel rustig... Nu 27 weken en nog geen 6 kilo aangekomen.