Ik vind het een stapje onder ikea kwaliteit. Veel dingen zijn wankel en wiebelig, maar daar is de prijs ook naar.. Dat merk je ook wel als je in de winkel naar de spullen kijkt.
Eerst of ik dan andere wilde of een tegoedbon. Ik wilde graag mijn geld terug en kreeg dat gelukkig ook. Bij de stoelen was het zelfs zo dat ze er 10 hadden staan, 8 er van waren beschadigd. Beddengoed koop ik weer als vanouds bij de Hema.
Ik heb een eettafel en stoelen van ze en ben er zeer tevreden over. Stoelen staan er nu een jaar en zijn nog keurig maar de tafel al een jaar of 5 en die ziet er nog prima uit.
Aan de service ligt het idd niet. Als de kwaliteit nu net zo goed zou zijn, zouden wij er ook vast wel eens kopen.
Tja daar is de prijs ook naar natuurlijk. Moet je niet het beste van het beste verwachten denk ik dan.
Wij hebben de lounge set nu 2.5 jaar en die is kapot gegaan op een manier alsof hij al 10 jaar oud is. Echt schandalig. Natuurlijk garantie verlopen. Toch een mail gestuurd naar jysk wat we hieraan konden doen. Krijg gewoon een hele nieuwe set! Chapeau voor de service van de Jysk
Mijn ervaring is dat het echt per product kan verschillen. Vind het voor de prijs (en service) wel de gok waard
Ben erg blij met mijn tuinset maar wat een ellende was het om m in zn geheel en zonder beschadigingen bezorgd te krijgen.. eerste keer voor niets thuisgebleven, 2e keer waren er 2 stoelen beschadigd, 3e keer miste er een stoel, 4e keer hadden ze dan toch alles in orde. Als compensatie voor het wachten en de vele telefoontjes (incl in de wacht staan en teruggebeld worden wat dan weer niet gebeurde) kreeg ik een cadeaubon van 15 euro. Die heb ik in de winkel besteed want no way dat ik daar nog iets zou bestellen. Maar de tuinset staat wel al 4 zomers (en winters!), heeft 2 verhuizingen overleefd en ziet er nog mooi uit. Net als bij ikea: zo lang je niet het allergoedkoopste uitkiest is de kwaliteit best oké.