even jullie mening nodig? volgend mei gaan we naar turkije met heel de fam s.o s.zjes en manlief zijn oom en tante nou waren we gister bij me s.o en ik gaf toch echt te kennen als we daar zitten en dus de kindjes savonds naar bed moeten dat ik ze niet alleen in de kamer laat en zelf beneden bij de bar ga zitten puur ook door het hele maddie verhaal en omdat me gevoel zegt dat ik het niet moet doen nou man man man, dat kon dus gewoon en dan gaan we met zijn alle om de 10 minuten kijken(dat deden ze bij maddie ook) bladiebla der kan niemand in de hotelkamer komen en moest me niet aanstellen en moet anders de babyfoon maar meenemen denk ik er nou echt zo moeilijk over dan ??
Nee dat zou ik nooit doen, mijn kinderen alleen op de hotelkamer leggen en vervolgens weggaan. Waar hun zijn, daar ben ik. Thuis ga je toch ook niet naar de buren 5 huizen verderop om daar lekker te gaan zitten terwijl de kinderen thuis liggen? Overigens zijn ze hier in de vakantie niet om dezelfde tijd naar bed gegaan als dat ze thuis gaan, maar zeker wel wat later, geloof dat de kinderen alle dagen zo rond 21.00-21.30 in bed lagen en om 21.30 lagen wij er uitgeteld ook in, haha dus aan de bar zitten nadat de kinderen in bed lagen was niet eens een optie .
Maddie of niet. Ik zou het ook niet doen. Simpel. Ik heb uberhaupt bij Maddie ook nooit begrepen waarom ze haar alleen lieten. Maar goed, mij vindt men ook een enorme muts met dat soort dingen hoor. Maar ik kan je zeggen dat als ons meisje er straks is dan laat ik die zeker niet zomaar alleen. Zelfs niet in geval van nood. Dus al helemaal niet om aan een bar te gaan hangen.
Nee hoor, je denkt niet moeilijk. Ik zou mijn kind ook niet alleen op een hotelkamer achterlaten in een vreemd land. In 10 min kan veel gebeuren en als ze willen kunnen ze altijd in je hotelkamer komen. Bovendien als jij je niet prettig voelt bij het alleen achterlaten van je kind in de hotelkamer dan moet je dat gewoon niet doen. Jij bent de moeder en jij bepaalt wat het beste is voor je kindje. Dat je familie het niet met je eens is en een andere mening heeft dat is prima, maar ze dienen wel Jouw keuze te respecteren, vind ik.
Je hebt helemaal gelijk hoor! Ik vind het juist ontzettend dom en onverantwoordelijk wanneer dit wel gedaan wordt! Niemand die in de kamer kan komen? Uhhh.. Tuurlijk wel! Wat dacht je van al het personeel enzo? Het zijn echt niet de gasten die een kind zullen ontvoeren..
No way dat ik mn kids alleen zou laten op een hotelkamer, dus nee, je stelt je niet aan, en hebt groot gelijk
Dat is menseigen . En ieder moet ook gewoon doen waar hij of zij zich goed bij voelt (al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf van mening ben dat het niet kan maar goed) maar ik voel me daar heel onprettig bij. En ik denk maar zo, aan een wiebelende 'mij' op zo'n barkruk heeft ook niemand wat. Nee, hoor. Wat mij betreft verdien je juist een compliment.
Nee, ook hier gebeurt dat niet. Ik weet wel toen ik op vakantie in chili was dat het ritme van mijn toen nog net geen tweejarige ook heel anders was. Ze ging om 22uur naar bed en stond ook om 22 uur weer op. Maar goed wij waren 3 weken weg dus dan kan dat wel natuurlijk.
Nee vind je niet te moeilijk. Je kunt het wel met je man samen afwisselen. Om de beurt avond dienst. De ene keer blijf jij bij de kinderen de andere keer je man. En een keertje later naar bed de kinderen zou ook een optie kunnen zijn. Zeker in z.n warm land lekker in de avond koelte nog wat zwemmen of vertier bij de bar. Mijn ervaring is dat kinderen dat ook erg leuk vinden. En zo te zien krijg je nog een baby. Leuk die kan met de wandelwagen lekker bij jullie blijven. Een beetje water bij de wijn doen. Maar ik zou ook mijn kinderen niet alleen op een hotel kamer laten liggen hoor, Daar in geef ik je groot gelijk. Misschien de oudste maar is bijna 12 en dat al weer een heel ander verhaal maar zeker niet die van twee jaar.
nouja ik zit er ook aan te denken dan maar laat naar bed en als alles goed gaat hebben we er nog een baby bij en die slaapt wel iin de kinderwagen
het ergste van alles vind ik dat ik 2 weken geleden dit met manlief had afgesproken en hij zegt tuurlijk niet schat het is toch vanzelfsprekend dat ,dat niet gebeurd en hij laat zich zo om praten door zijn ouders en zegt dan doodleuk ik praat wel met der ! nou ben toch even uit me stekker gegaan toen we thuis kwamen
Belagelijk en zou het zelf niet eens in me hoofd halen of er over onderhandelen. Het gebeurd gewoon niet dat ik me kinderen alleen laat. 3 wk terug waren we in Griekenland, daar was een stel wat compleet over de zeik ging want de babyfoon haalde het niet tot aan hoofdbar. Ze kregen uiteindelijk een andere kamer aangewezen en het eerste wat ze dede was de babyfoon testen en ja hoor hij deed het. Al met al was het nog best ver lopen naar de hoofdbar en het was zeker niet voor de deur. Die zelfde ouders lieten hun zoon van net 3 alleen op het strand spelen zonder toezicht.
wat ik gewoon niet uit me hoofd krijg is het maddie verhaal moet er niet aan denken al zou ik het wel doen dat ik kom kijken kindjes weg nou ik kan je vertellen dat je me dan kan weg brengen naar het gesticht
Misschien kan je sommige dagen dat er ´s avonds iets speciaals is en je weet dat het erg laat gaat worden de kids ´s middags een uurtje kunnen laten rusten. Overdag is het toch erg warm en is het geen overbodige luxe om een uurtje te gaan liggen. Ook voor kinderen van 12jaar kan dit heel prettig zijn. Zeker als ze daarna heeeeel lang mogen opblijven en mee mogen feesten. Ik zou mijn kinderen niet alleen in een hotelkamer laten, al heb je de babyfoon of zicht op de uitgang of met wat voor een manier dan ook. Als je kids hebt is het nou eenmaal anders op vakantie en moet je je aanpassen aan de kinderen. Als ze over een tijd de deur uit zijn heb je genoeg tijd om uitgebreid zonder regels op vakantie te gaan. (Maar dat is mijn mening.)