Zit een beetje rond te kijken voor een andere bakfiets. Nu kom ik de goedkopere tegen en vroeg mij af of er mama's zijn die er ervaring mee hebben. Ze hebben ook elektrische die goed geprijst zijn. Wie heeft er, hopelijk goede, ervaringen met deze fietsen.
Wij hebben een cangoo (driewieler) met drie versnellingen en zijn erg tevreden (helemaal voor dat geld)! Maar weet niet welke je nu hebt?
Wij hebben nu ook een driewieler. Merk is radio flyer. Niet te vinden hier dus geen idee waar dat ding ooit vandaan is gekomen. Ben blij te horen dat hij jullie bevalt. Moet er straks drie kindjes in vervoeren.
Hier gaan er nu drie kindjes in (eentje in de maxicosi) en dan twee tegenover elkaar. En dat gaat echt prima! Enige dat wij niet goed voor elkaar gekregen hebben is de babyschaal vastzetten (bankjes leken daar niet geschikt voor ), maar die bleken we achteraf toch maar zo kort te gebruiken (zetten al heel snel een gewoon goedkoop fietszitje vast waarin ze prima zat). Dus dat is misschien nog iets om naar te kijken/informeren bij anderen. Want kan prima aan ons liggen hoor, maar werd hem echt niet op de manier die hoorde (met spanband ed wel even gebruikt uiteindelijk). Merk dat je omschrijft ken ik niet. Maar misschien is er een mogelijkheid om met mensen uit je nabij omgeving eens wat verschillende merken te proberen? (Misschien zelfs wel met een oproepen hier op het forum bijv).
Babyschaal gebruik je inderdaad niet heel erg lang. Wij dachten eraan de oude autostoel groep 0 erop vast te maken. In mijn omgeving ken ik alleen mensen die verder weg wonen met een bakfiets. Half nederland doorrijden zie ik niet zo zitten. De meeste zijn niet blij met johnny loco en babboe. De fietsfabriek en t'mannetje hoor ik wel goede dingen over. Ik hoop dat er nog meer ervaringen zijn.