Die zijn echt super! Ik was een beetje klaar met senseo dus maar weer gewone koffie al een tijdje. Nu las ik dat senseo andere koffie gebruikt voor hun pads dan eerst. Dus maar een kansje gegeven. Ennnn......... Lekkerrrr!!!!! Wel duur, maar ik vind het het waard Welke merken pads gebruiken jullie? Ik dus voorlopig alleen die van senseo, maar goedkopere en even lekkere koffie is natuurlijk welkom
wij gebruiken ook de pads van senseo zelf, die vonden wij toch lekkerder dan andere merken. Maar wij zijn het ook al wel een poosje zat, zijn nu verschillende smaken van senseo aan het testen. We hadden voorheen alleen de rode. Zijn niet echte koffiedrinkers misschien dat het daaraan ligt. Ik heb alleen niets gezien van nieuwe pads, ben wel benieuwd.
Ik drink geen senseo, alleen Dolce Gusto. Maar mijn vriend klaagde juist over de koffie, hij gooit regelmatig een half kopje weg. Heb ipv regular nu mocca gekocht, en die schijnt lekkerder te zijn. Drinken mijn ouders ook al jaren.
Wij hebben een inbouwapparaat waar e.s.e. pads in gaan (die kleine dikke pads). Eerst hadden we pads van Illy (bijna 6 voor 18 stuks) maar aangezien wij zelf geen koffie drinken hebben we ze nu van AH excellent. Dat scheelt bijna 2 op een verpakking.
Wij een koffieduck. Gaat in de senseo en dan kun je losse koffie naar keuze gebruiken dat is pas lekker. Vieze gore pads bah. En nog goedkoop ook
Wij gebruiken gewoon koffiebonen want wij hebben een volautomaat Espressomachine (maakt ook cappucino ) Veel goedkoper in gebruik trouwens.
Hier Jumbo eigen merk, niets mis mee, ook nog wel eens Dark Roast van de Aldi, is ook goed te drinken.
Ik had altijd de black van senseo, maar die kon ik ergens meer vinden Dus nu dark roasted. Maar niet voor lang! M'n vriend heeft een nespresso machine, die ook latte macchiato maakt e.d. En die komt nu thuis te staan. Op z'n kantoor komt nu zo'n bonenmachine.
Wel grappig, veel mensen vinden senseo geen koffie maar het is toch echt koffie in een ander filtertje
Ik drink altijd mocca smaak, merk maakt me niet heel veel uit. Maar die van de Aldi schijnen wel erg lekker te zijn.
Ik drink geen koffie (juk), maar vriendlief drinkt thuis Nespresso. We hebben zo'n Krups machine staan en daar is hij erg over te spreken Helaas kosten die cupjes wel zo'n 33 ct. p/s. Een keer in de zoveel tijd bestelt hij weer een doos vol en dat kost dan rond de 75 euro. Ik denk één keer in de 4/5 maanden ofzo.
Hier de dolce gusto Mmm... En als ik de senseo drink dan perla vd ah. Vind senseo al tijden niets meer zo lekker als in het begin. Maar dat is misschien gewenning..