hallo allemaal Wij zijn een beetje aan het kijken wat de vakantie gaat worden dit jaar. het word zoiezo de maanden juni, juli of augustus. In deze tijd is Jesse bijna 1 jaar (gaat zo snel, hihi) maar wat is nou een leuke bestemming om met zo'n kleintje heen te gaan? Hebben jullie al een ideetje waar jullie heen gaan?
er is een apart topic voor vakantie enz. daar staan leuke dingen tussen misschien moet je daar even kijken.
Wij hebben van de week Griekenland - Kos geboekt... we gaan 31 aug voor 12 dagen... We gaan voor de eerste All inclusive... ben benieuwd :d Kyano is dan ook 1,5 jaar oud ...
k vind in griekenland/turkije/tunesei de warmte wel mee vallen dan... het is daar anders warm vind ik dan hier als het hiet 30 graden is vind ik het benauwd als het daar 30 graden is, is het wel warm maar goed te doen... en je hebt lekker een zwembad in de buurt.. wij zijn vorig jaar geweest naar turkije dan qua warmte hetzelfde als griekenland zijn eind juni geweest en 1ste week van juli.. we hebben een week in een hittegolf gezeten.. kijk warmst van de dag gewoon in de schaduw blijven en anders lekker in het water en goed smeren ik vind het goed te doen in ieder geval