Hoi, We gaan in september op vakantie naar Turkije en onze kleine is dan 11 maanden, nu had ik een paar vraagjes: Hoe gaat dat als je met zo'n touringbus van het vliegveld naar het hotel gaat, is er dan een maxicosi geregeld of moet je hem op schoot houden? Volgens de boekjes krijg je een gratis reisbedje in het hotel, is dit met of zonder beddengoed? Alvast bedankt. Groetjes Saskia
heey, wij zijn naar turkije geweest toen alysia 4 maanden in de busjes van het vliiegveld naar het hotel moet je de kleine gewoon op schoot houden... het is turkije dus echt verkeersregels kunnen ze daar niet.. en het bedje zit beddengoed bij.. wij vinden het alleen geen fijn beddengoed dus hadden zelf een lakentje mee genomen... het genene waar je kleine dan onder ligt is een harde katoenen laken althans hadden wij in het hotel... we gaan nu al 4 jaar naar tukije en altijd met een kleine mijn zusje ook.. en hadden steeds geen fijn beddengoed.. ik raad je aan mocht je nog ruimte hebben in de koffer heen zelf een lekker een lakentje mee maar waar ga je heen en welk hotel als ik vagen mag?
Hoi, Bedankt voor je reactie. Dat er in Turkije geen maxicosi zou zijn, had ik eigenlijk al wel verwacht, in zo'n touringbusje heb je zelf vaak ook geen gordels. Turkije heeft inderdaad geen echte verkeersregels Een harde katoenen laken lijkt me niet zo fijn slapen, zeker niet met dat warme weer. Ik zal wel een lakentje meenemen, dat neemt niet veel ruimte in beslag. We gaan trouwens naar Kusadasi, naar het Charisma de Luxe. Dat is een 5-sterren hotel op 500 meter van het centrum. We willen binnenkort voor een tweede gaan, stel je voor dat ik snel zwanger ben, dan lijkt het me niet handig om een half uur te moeten wandelen naar het centrum. Groetjes Saskia
okee, gaaf ben jaloers wij willen ook graag nog op vakantie, maar vind het erg duur helaas dus we gaan nu maar sparen voor een huisje voor de kleine in de tuin en een glijbaan .. en heeel misschien nog op vakantie maar dan wel een leuke aanbieding... in ieder geval een hele fijne wakantie alvast
Natasssie, mijn ouders betalen onze vakantie Daar hebben we het wel mee getroffen, want anders hadden we die vakantie ook niet kunnen betalen. Mijn man is vanaf januari van 38 naar 36 uur gegaan en ik van 36 naar 16 uur, dus we gaan er in salaris een stuk op achteruit. Als last-minute kun je vaak goedkoop een vakantie boeken, hopelijk kunnen jullie wat leuks vinden wat betaalbaar is. Je moet af en toe toch even relaxen. Groetjes Saskia
ja we hopen ook op een last minute of heel misschen nog eerder boeken maar zijn er nog niet helemaal uit willen nog zoveel maar zijn allebei dol op turkije dus als het dit jaar niet komt, komt het volgend jaar zeker ... geniet ervan