Mijn vensterbank is lelijk, kaal en doodsaai. Ik weet gewoon niet wat ik erop moet zetten om het leuk te maken, het echt geen gezicht! er staat nu een halfdood plantje op en twee kandelaars maar nog is het echt afschuwelijk. het hoeft niet superdruk te worden met 50 plantjes, foto's poppetjes enz maar wat leuker en gezelliger zou niet mis zijn. Wij gaan binnenkort verhuizen en daar wil ik dit probleem niet hebben dus wie helpt mij aan ideetjes? hoe ziet jullie vensterbank eruit? foto's zouden meer dan welkom zijn! alvast heel erg bedankt!
Voor heb ik 5 grote planten staan. Achter heb ik 2 lampjes met daar tussen in een vers bosje bloemen in een lange vaas. En dan heb ik nog 2 orchideeën bij staan. Bij het zij raampje heb ik 2 magrieten staan met daar tussen ook een lampje
Hahaha, nou de box staat bij de vensterbank, dus het heeft nog niet de inrichting zoals het moet, maar de andere helft staan planten op en een grote vaas.
Voor twee nepplanetn in hoge pot, grote zijraam 1 enorme plant, twee zwarte ikea vazen van 70cm, een pot met verschillende bloemen/vetplanten opgemaakt, tussenin wat waxinelichtje houders. Ramen naast de tuindeuren elk een vaas met neprozen, een fotolijstje ernaast.
Dode en halfdode plantjes moet je gewoon weghalen, die maken het zó ongezellig! Ik heb geen echte vensterbank. Aan de ene kant een raam van grond tot plafond en aan de andere kant een vensterbank op ongeveer 30 cm hoogte, daar klimmen de kinderen vaak op, dus er staat niks.
ik probeer steeds van alles om het een beetje op te fleuren op onze vensterbank(en) alleen hebben wij een puberende poes rondhobbelen die van alles eraf gooit omdat ze erbij wilt en dan hobbelt er ook nog een mini roes rond die het ook leuk vindt om daar "huishouden"te houden.. dus ik beperk mij nu tot wat houten beeldjes...
Een plant in het midden en aan de buitenkanten van die takkenbosverlichtingen in een vaas, en regelmatig 2 honden en een kat
hahahahaa grappig dat de honden en of katten zo een fan zijn van de spulletjes op het vensterbank. bedankt voor de reacties iig.
Oei best heel veel Fotolijst voor 4 foto's, daarnaast een oude camera, 2 plantjes, 2 kaarsen, van die zilveren je stenen, 2 grote windlichten, een nepsleutelbos, een beeld, dan weer een fotolijst naast weer een windlicht en nog een kaarsendover. Maar ik moet zeggen dat ik een brede en lange vensterbank heb. Ik wissel het ook heel vaak maar sinds de komst van de kleine niet meer gedaan.
op de voorkant niks, op ze zijkant een schemerlamp en de telefoon en een speelgoedje van de kleine af en toe. op de achterkant ligt een brede plank (vensterbank) en dat is het speelterrein van de kleine. wat daarop ligt wisseld dus per dag.
Aan de voorkant hebben we 6 ramen, daar staan van die grasplanten op (weet neit hoe die heten ), aan de zijkant hebben we 6 ramen en daar staan orchideen, en aan de andere zijkant staat niks, beetje rommeltjes af en toe, kaarsjes in de winter. En aan de achterkant staan ook van die grasplanten. Oh en een varen zie ik.
Nu niets meer, zoonlief heeft alle planten en beeldjes die er op stonden er afgegooid en alles was dus stuk.( ja inclusief plant) wacht even totdat ie wat ouder is en dan komen er weer planten op.
Voor, bij de keuken, staan 2 vazen met neprozen van onze bruiloft, een klok, een whiteboard, een spiegeltje en 2 foto's van oma's die afgelopen jaar zijn overleden. Achter, in de woonkamer, ligt een plaid waar de hondjes op liggen. Een kandelaar met 3 stompkaarsen, 2 stenen vogeltjes, een water-verdamp-ding en momenteel nog wat troepjes die er niet horen (theekopje, broekje van mijn baby, tandenspul van mijn baby, afstandsbediening) Bij mijn zoontje staan alle toystory figuurtjes op de vensterbank.
4 grote potten met planten (kleine zouden omver geduwd worden door de kattenn) en wat lantaarns. Het raam is 3,5m breed, zo kunnen ze ons teminste van buiten niet zo goed zien als we op de bank zitten.
op de ene 2 hoge vazen naastmekaar daarnaast van die groot naar klein poppetjes en een foto van mn dochter oja en kpn kastje de andere ook 2 hoge vazen naastmekaar een houtgesneden beeld en een pot met plantjes(die hard aan vervanging toe zijn..)