Wij zijn bezig een huis te kopen wat duurd dat wachten lang zeg!!! Als alles door gaat krijgen we 1 september de sleutel. Nou vroeg ik me af wat zouden jullie op de muren doen. Ik maak er ff een poll bij en wat voor kleur de huiskamer? (ja ik weet het iedereen heeft zijn eigen smaak maar toch)
Ik zou in een volgend huis graag alles willen laten spuiten. Ik ben nogal snel uitgekeken op behang. met de katten is behang ook niet echt ideaal., ik zou dan wel miss hier en daar een canvas doen met behang versieren zodat t toch wat breekt.. Dat kun je dan ook makkeli jk wisselen als je t zat bent. Groetjes
Dat is een leuk idee met de canvas doeken. Maar als je het laat spuiten moet je het wel eerst struktuurverf op hebben ofzo Nou zit er overal behang en heb een hekel aan verf over behang...
We hebben het hele huis geschilderd. De woonkamer: Plafon = wit, muren = gebroken wit en 1 muur = beetje bruin/grijs.
Wij hebben: - beneden glad gestuucd en verf - boven alles met structuurverf behalve in elke kinderkamer 1 wand, die zijn behangen.
De woonkamer gebroken wit met 1 wand in grijs/bruin/paars (is een hele vage leuke kleur geworden, maar hebben 2 verschillende kleuren over elkaar heen gedaan), en de tussenwand tussen de woonkamer en de keuken hebben we leuke behang erop zitten (ter decoratie)
Beneden bahng, keuken gesausd, boven op onze slaapkamer behang (romantische rozen) beeb en logeerkamer glasvezelbehang met saus erover. Ik heb niet gestemd dat leek me zo lastig Kleur, ik hou van neutraal, hier woonkamer beige , bank ook, bruine meubels en donkerrode gordijnen. Erg gezellig vind ik.
Wij hebben overal in huis sierpleister. Beneden in gebroken wit en één muur metallic brons/goud. In onze meid haar kamertje hebben we één muur knalroze geverfd, de andere muren zijn gebroken wit.
Ik heb nog nooit behang gehad, alleen maar altijd alles geverfd. Vind het makkelijk en je kunt zó veel met kleur. Heb wel eens gekeken naar behang hoor, zie soms heel mooie patroontjes, maar uiteindelijk lijkt het me toch te veel gedoe. Wie weet komt het er nog van, we wonen hier nu 7 jaar en sommige ruimtes zijn echt wel toe aan een nieuwe schilder- (of behang-)beurt.
wij hebben overal verf. Ook omdat hier niet alle muren even geschikt zijn om te behangen. en gewoon makkelijk vonden we
oja we hebben 1 muur rood de rest creme beneden. we willen hem misschien grijs verven (verf al in huis gehaald)
wij hebben heel het huis gespoten en de kinderkamers hebben een lekker fel kleurtje en de rest allemaal neutraal... heerlijk handig zou ook niet anders willen, vind behang zo irritant (zoiezo ben ik het snel zat) maar vind het er ook niet zo mooi uitzien (beetje ouderwets)
woonkamer beige en 1 muur fel behang, keuken en gang enz wit met licht structuur slaapkamer word ook beige met 1 knalmuur babykamer is roze met knalmuur behangetje, vorige huis had ik overal grijstinten en in de woonkamer ook 1 knalmuur met behang