Wat op de muren

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Behang vs verf

1. beneden verf boven behang

2. beneden en grote slaapkamer verf kinderkamers behang

3. Overal verf

4. Benden behang boven verf

5. Overal behang

6. Iets anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wij zijn bezig een huis te kopen wat duurd dat wachten lang zeg!!! Als alles door gaat krijgen we 1 september de sleutel. Nou vroeg ik me af wat zouden jullie op de muren doen. Ik maak er ff een poll bij en wat voor kleur de huiskamer? (ja ik weet het iedereen heeft zijn eigen smaak maar toch)

2. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Ik zou in een volgend huis graag alles willen laten spuiten. Ik ben nogal snel uitgekeken op behang. met de katten is behang ook niet echt ideaal., ik zou dan wel miss hier en daar een canvas doen met behang versieren zodat t toch wat breekt.. Dat kun je dan ook makkeli jk wisselen als je t zat bent. Groetjes

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dat is een leuk idee met de canvas doeken. Maar als je het laat spuiten moet je het wel eerst struktuurverf op hebben ofzo Nou zit er overal behang en heb een hekel aan verf over behang...

4. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    We hebben het hele huis geschilderd.
    De woonkamer:
    Plafon = wit, muren = gebroken wit en 1 muur = beetje bruin/grijs.

5. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben:

- beneden glad gestuucd en verf
    - boven alles met structuurverf behalve in elke kinderkamer 1 wand, die zijn behangen.

6. adi

adi Niet meer actief

De woonkamer gebroken wit met 1 wand in grijs/bruin/paars (is een hele vage leuke kleur geworden, maar hebben 2 verschillende kleuren over elkaar heen gedaan), en de tussenwand tussen de woonkamer en de keuken hebben we leuke behang erop zitten (ter decoratie)

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Beneden bahng, keuken gesausd, boven op onze slaapkamer behang (romantische rozen) beeb en logeerkamer glasvezelbehang met saus erover.

Ik heb niet gestemd dat leek me zo lastig;)

Kleur, ik hou van neutraal, hier woonkamer beige , bank ook, bruine meubels en donkerrode gordijnen. Erg gezellig vind ik.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben overal in huis sierpleister. Beneden in gebroken wit en één muur metallic brons/goud. In onze meid haar kamertje hebben we één muur knalroze geverfd, de andere muren zijn gebroken wit.

9. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Overal verf, woonkamer net van het witte af, 1 wand heel donker grijs

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wij hebben door het hele huis spachtelputz en dan in de woonkamer 1 wand zandkleur.

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb nog nooit behang gehad, alleen maar altijd alles geverfd. Vind het makkelijk en je kunt zó veel met kleur.

Heb wel eens gekeken naar behang hoor, zie soms heel mooie patroontjes, maar uiteindelijk lijkt het me toch te veel gedoe. Wie weet komt het er nog van, we wonen hier nu 7 jaar en sommige ruimtes zijn echt wel toe aan een nieuwe schilder- (of behang-)beurt.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wij hebben overal verf. Ook omdat hier niet alle muren even geschikt zijn om te behangen. en gewoon makkelijk vonden we

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oja we hebben 1 muur rood de rest creme beneden. we willen hem misschien grijs verven (verf al in huis gehaald)

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wij hebben heel het huis gespoten en de kinderkamers hebben een lekker fel kleurtje en de rest allemaal neutraal... heerlijk handig zou ook niet anders willen, vind behang zo irritant (zoiezo ben ik het snel zat) maar vind het er ook niet zo mooi uitzien (beetje ouderwets)

15. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    woonkamer beige en 1 muur fel behang, keuken en gang enz wit met licht structuur slaapkamer word ook beige met 1 knalmuur babykamer is roze met knalmuur behangetje, vorige huis had ik overal grijstinten en in de woonkamer ook 1 knalmuur met behang

Deel Deze Pagina