hoi allemaal, ik ben van plan een kees duowagen naast elkaar aan te schaffen (via marktplaats) nu ben ik alleen benieuwd wie er goede of slechte ervaringen mee heeft en of hij makkelijk in de auto past hebben een seat leon
hoi, Heb zelf geen kees maar ken wel iemand die hem heeft. Op zich een redelijke wagen maar ik vind hem erg zwaar rijden. Zou hem hierdoor zelf niet aanschaffen. heb zelf een easy walker en daarbij vergeleken duw je je rot hahaha.
Ik raad je aan om in de winkel alle wagens te gaan proberen. Ik dacht een easywalker of urban jungle te willen maar na testritjes met allemaal vond ik die heel groot aanvoelen en kwam op een koelstra duo uit als fijnste. De kees heb ik ook geprobeerd en vond m neit fijn. Liep idd zwaar. Maar wat de ene ideaal vindt vindt de ander weer niks dus probeer het echt ff uit
Ik heb de Kees normale (enkele) kinderwagen en vind hem erg fijn. Erg licht zelfs, maar moet ook zeggen dat ik geen ervaring heb met andere kinderwagens. Ik zou idd, zoals anderen ook zeggen eerst in een babywinkel proberen of je het fijn vindt rijden (of bij die mensen waar je het wil kopen) Succes