ervaring keizersnede, wat geven?

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Een stevige xxxl onderbroek die je hoog op kunt trekken.

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Waar moet ik dan aan denken? Een kussen is bij mij direct een hoofdkussen-formaat haha heb je een voorbeeld via Google ofzo..?

Thanks btw! Jullie zijn echt super, heb zoveel gekregen op mijn babyshower dat ik die hele mand bijna kan vullen voor haar met jullie artikelen! Supertof!

3. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Of een luchtje / lekkere bodylotion. Vond het wel fijn om lekker te ruiken tijdens de kraamperiode in het ziekenhuis. Vooral omdat je niet gelijk kunt gaan douchen.

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Kan je geen mandje maken voor na de bevalling. Fles champagne 2 glazen, toastjes en filet american :p ofzo?

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Je moet dan denk aan formaat sierkussen. Die zijn vaak wel bij de action te krijgen.

6. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Na mijn keizersnede mocht ik geen champagne. Je krijgt behoorlijk wat pijnstillers.

Een door bonbons deed het bij mij erg goed. dag na de keizersnede kon ik er echt van genieten.

Mijn moeder gaf met voor de keizersnede hele leuke babykleertjes. Daarvan hebben we het mutsje gebruikt direct na de geboorte. Mijn zusje gaf een soort van dekentje. Daar werd Fay toen ze van de o.k. af was en bij papa op de borst mocht ingelegd.
    Ik kreeg haar ook terug alleen een luier aan met het mutsje in het dekentje.

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ik mocht helemaal niet eten...eenklein beetje flauwe soep die er weer uitkwam!

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Dezelfde dag na de keizersnede had ik geen trek en at ik niets. Dag later kon ik gewoon weer alles eten zonder problemen.
    Denk dat het voor iedereen anders is.

(dat was echt genieten na zwangerschapsdiabetes :D )

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ja dat zal voor iedereen anders zijn...ik had echt wel honger maar was echt niet lekker...het was ook een heel heftige spoedkeizersnede dus emoties speelden ook mee!

Maar idd een mand met van alles erin, wat hierboven genoemd is, is leuk om te geven.

10. knap

knap Niet meer actief

Z.n kussentje vind ik wel een goed idee. Helpt idd bij het niezen hoesten lachen en omhoog komen.

Maar gewoon een kaartje met een voorspoedige bevalling lijkt mij ook gewoon leuk om te krijgen. Of een lief gedichtje met een doosje chocolade voor na de ks. Mocht bij de eerste twee dagen niet eten beide jongste die zelfde dag zat ik weer aan het ontbijt. S maakte prima.. Dus misschien toch wat lekkers?

11. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ze heeft ook Zwangerschapsdiabetes dus wilde er idd al wat lekkers voor haar bij doen.

Heb in princiepe al een leuk pakketje gemaakt met de producten die ik nog nieuw had thuis (had zoveel gekregen bij mn babyshower), moet alleen nog even naar de winkel voor die mini shampoo en douchegel en dus een kussentje. Dan is het pakketje leuk gemaakt. Gaat om het idee toch!

12. sjak

sjak Niet meer actief

Wat een leuk kado gaat ze krijgen! Lief van je!
    (Inderdaad een sierkussen-formaat... Ik kreeg zo'n rood hart met de liefste mama erop)

13. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb na mijn keizersnede pyama, pantoffels en een ochtendjas gekregen en nog dingetjes voor te douche, echt zo mooi, kan het ook nooit wegdoen omdat ik dan steeds aan mijn dochter denk.

Deel Deze Pagina