Vraagje aan de moeders met iets grotere kinders: Vanaf wanneer deden jullie je kindje in de wandelwagen ipv in de kinderwagen (dus van de reiswieg in het zitgedeelte)? En moet je nog ergens op letten? Isis is nu 4.5 maanden en vindt het afschuwlijk in de reiswieg. In de wandelwagen vindt ze het helemaal gezellig Ben ik niet iets te vroeg ermee? Alvast bedankt voor jullie antwoord Groetjes v Treintje
Amy ging daarin toen ze rond de leeftijd van jou kindje zat. Ze vond het ook echt niet meer leuk in de reiswieg. En in de wandelwagen was het weer gezellig om naar buiten te gaan. Hij kon alleen wel helemaal op ligstand en af en toe zette ik hem iets hoger voor de korte stukjes.
mijn zoontje ging ook in de wandelwagen met 4.5 maand. hij pastte niet meer in de reiswieg. idd in de ligstand en af en toe een standje hoger. ik had er nog een dikke handdoek onderliggen, maar met dit weer neem ik aan dat er een voetenzak inligt. dat is ook weer extra bescherming voor het ruggetje. groetjes, Miranda
Prima leeftijd hoor, als je wandelwagen goed omlaag kan en niet teveel wind van de zijkant pakt kan het prima. Ik deed een dikke deken onderin, en Dano erop met de voetenzak. Dano was net zo oud als jouw kindje toen hij in de wandelwagen ging
Demy ging met 6.5 mnd over naar de wandelwagen .. zij vond het ook helemaal niet erg in de reiswieg. liet haar ook vaak in de maxicosi voor kleine stukjes . Ja het kan wel met 4.5 mnd als je wagen maar helemaal plat kan succes
dice ging met 3 maand eral in wel helemaal plat natuurlijk hij paste niet meer in de bak maar hij vindt dit al helemaal geweldig kan lekker rondkijken
Hier nog steeds de reiswieg of voor korte stukjes de maxicosi. Laatst wel even de wandelinzet geprobeerd maar ik had echt het idee dat ze daar in verzoop. Helemaal als ik de voetenzak er in deed, dus of wij hebben een heel klein kindje of een hele grote wandelwagen. Dus voorlopig houden we het nog even bij de reiswieg of de maxicosi.
Quinten zit al vanaf dat hij 2 maanden is al in de wandelwagen nu buggy hij wou niet in de kinderwagenbak en ok paste hij er haast al niet meer in
Jesse heeft tot 8 maand in de kinderwagen gelegen. Op een gegeven moment vond hij liggen inderdaad niet meer zo interessant, dat zette ik hem rechtop tegen de achterwand, dan kon hij prima kijken. Maar nu past hij er echt niet meer in, dus sinds een paar weken in de wandelwagen. Hij geniet er echt van en kan ook nog mooi platliggen en erin slapen.
esmee ging ook rond de 5 maanden in de wandelwagen.. de reiswieg vond ze maar niks want ze kon niets zien.. ze probeerde ook steeds om omhoog te komen haha.. en ze paste er al bijna niet meer in.. nu zit ze heel tevreden mensen te kijken als we gaan shoppen of wandelen ofzo.. echt heel schattig..