Ervaring keuken kampioen en nolte kuchen

Discussie in 'De lounge' gestart door suus02, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Hoi
    Zijn er mensen hier die hun keuken bij nolte kuchen of keuken kampioen vandaan hebben? Zo ja, hoe bevalt het?
    Dus:
    hoe beviel de installatie/ levering
    Wat als je een probleem/ klacht had, werd het goed afgehandeld
    En hoeveel jaar keuken in bezit en nog steeds tevreden? Of zou je nu een andere keuze maken? Zo ja, wat is de reden hiervan?
    Alvast bedankt!

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Niemand?

3. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hier keuken kampioen, service tijdens aankoop was relaxt, gezellig en fijn. Hebben er 3,5 uur gezeten, lunch werd verzorgd (vrouw vond dat als personeel moet lunchen, klanten ook recht hebben op broodje)
    Alle vragen netjes beantwoord. 2 jaar verder nog steeds blij met de keuken.

Kraan zat los, gebeld, binnen een dag lag het benodigde onderdeeltje op de deurmat.

Ik ben heel blij met keuken kampioen (den haag) !!

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Wij waren er geweest voor een offerte, en die was zo belachelijk hoog dat we de bolten keuken in Duitsland net over de grens hebben gekocht! Dat beviel prima! Dus als je nog van keukenvloer kan veranderen zou ik dat zeker doen..! Scheelde ons 4000€ , hadden er een stoomoven en apothekers kast bij en alles van Siemens ipv AEG

5. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wij hebben bij ekenholt (volgens mij hert het zo) een keuken gekocht pas.
    Heel te reden over de service en het advies, waren bij tulp keukens geweest en nog een andere keukenboer, maar deze man heeft ons perfect geholpen en wees ons op kleine dingen zoals bijv dat je de stoomoven op hoogte moet doen en niet onder de kookplaat ivm de stoomwolk die eruit komt als je de oven opent en nog meer handige tips!
    Die zou ik zeker aanraden! Wat misschien ook handig is, kijk eens op qasa.nl daar staan heel veel revieuws op, en die worden gecontroleerd, en er kan niet meer dan 1 review per IP-adres worden geplaatst, dus is betrouwbaar.
    Wij zijn momenteel plannen aan het maken voor een grote verbouwing en hebben echt veel aan die site gehad.
    Oh en het scheelt ons uiteindelijk dik 2000 euro in ons voordeel.

6. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Nog meer ervaringen?

7. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben bij keukenkampioen een keuken gekocht maar deze wordt eind september pas geleverd dus kan er dan meer over zeggen.

Tot nu toe weinig te klagen. hebben de hele dag zo'n beetje in de zaak gezeten toen we m kochten. we hadden zelf een inschattingsfout gemaakt over een uit te breken muur. Dit bleek achteraf toch een draagmuur te zijn en hebben we de keuken gewijzigd na het inmeten en dit was totaal geen probleem.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wij hebben een keuken van de kampioen, alles, plaatsing etc ging prima, de keuken is nu 10 jaar oud, maar het zou een duitse mdf keuken zijn, maar mdf laat overal los....

9. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    KK ervaring! Best tevreden, ze spelen wel een spelletje met de prijs…..maar gewoon meespelen hoor.

10. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Mijn ouders hebben een keuken van Nolte en onze vrienden ook. Ik vond het vreemd dat mijn ouders een keuken van 20.000 euro onderhandeld hebben tot iets meer dan 10.000. Tuurlijk onderhandelen kan maar zo veel!?

Onze vrienden hebben een verkeerd blad geleverd gehad en moesten hier heel vaak achteraan en heeft uiteindelijk heel lang geduurd voordat het opgelost werd.

Beide keukens zien er overigens perfect uit en hebben er beide heel veel plezier van!

11. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    JongetjeM dat is niet zo vreemd.
    Er zit enorme marge op een keuken, als vb, een keuken voor 10.000 in de winkel kost hun ongeveer 4.000.
    Ligt eraan waar je hem koopt, maar veel keukens ook in nl komen uit een Duitse fabriek die verkoopt onder de naam Nobilia.
    Deze keukens staan in veel winkels en elke winkel geeft er een eigen prijs aan.
    Een vriend van mij heeft in die branche gewerkt nl.

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Keukenmaxx Hoofddorp, echt top service!

13. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Snap dat hun er dan nog veel aan verdienen. Maar ik vind 10.000 euro eraf handelen wel erg veel. Zou mij niet aan staan.

14. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Onze 1e keuken was van keukenkampioen, 2e van Nolte.
    Bij allebei liet de folie van de fronten los. Voor ons nooit meer een keuken met folie. De service van beide zaken was overigens prima.

Deel Deze Pagina