pampers

Discussion in 'Verzorging' started by Sjeetje, Mar 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjeetje

Sjeetje Lid

Feb 10, 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    Hoi mama's

Ik weet niet als de vraag al ergens staat maar hier is mijn dan.
    In de winkel zie je verschillende soorten van pampers
    Ik gebruik nu "new baby 3-6 kg"
    maar ik zie ook andere merken
    *pampers dry
    *pampers active fit
    *pampers easy up (deze zijn denk ik voor als ze op het potje leren gaan)
    In ieder geval wat is het verschil met die ik nu gebruik en die andere? En kan ik ook al andere gebruiken?

Alvast bedankt

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    in het begin heb ik ook altijd de newborn gebruikt.
    Toen ik ben gestopt met verschonen bij de flessen 'snachts en de laatste fles van 23:00 ben ik de baby dry gaan gebruiken. Daar zit een extra plaslaag in, dus ik vond dat Finn daar makkelijk de hele nacht mee kon... en dat kon ook!
    Ik heb hem nog nooit nat aangetroffen!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb in het begin ook newborn gebruikt en toen ze 2 maanden oud was en ik niet meer wilde verschonen in de nacht ben ik idd de dry versie gaan gebruiken.
    De enige keer dat ik haar nat heb aangetroffen is toen ze op haar buik lag.

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Hier lekt de Baby Dry 's nachts behoorlijk door hoor. Maar een goed alternatief is er niet.
    Active Fit gebruik ik sinds kort overdag. Die luiers vallen overigens iets groter dan de Baby Dry.

5. Sjeetje

Sjeetje Lid

Feb 10, 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    Ja ik vind met die new born als hij daar een paar uurtjes 2 à 3 in geslapen heeft plakt die pamper zo onder tegen zijn billetjes en dat wil ik eigenlijk niet meer daarom wou ik graag eens andere proberen

6. Rodi

Rodi Actief lid

Oct 20, 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Dat "probleem" hadden wij ook met pampers. Ik ben toen de luiers van het kruidvat gaan gebruiken en die bevielen mij erg goed ... lekker droog en geen geplak meer aan de billen.

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Die new born ook op begin gebruikt maar vond die echt niet fijn, plakte idd aan haar billetjes na een slaapje.
    Gebruik nu de baby dry en die zijn echt fijn, blijven hier in ieder geval heel erg goed droog. Nog nooit doorheen gelekt zowel overdag als nacht niet.
    Heb ook nog andere merken geprobeerd zoals aldi en kruidvat luiers maar de pamper baby dry vind ik het plezierigste.

8. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,827
    19,159
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    De pampers zijn nu trouwens bij Etos in de aanbieding: 3 pakken voor 25 euro. De korting geldt voor alle varianten.

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ben ( vanwege t prijsverschil) ook al snel overgestapt op kruitvat.. Ben nu bij maat 4 aangekomen en nog steeds erg tevreden!!

10. adi

adi Niet meer actief

Newborn is echt voor het begin als je baby veel waterige ontlasting heeft en vaak wordt verschoond.
    Als je 's nachts niet meer verschoont kun je overstappen op baby-dry.

Wij gebruiken tegenwoordig active-fit als nachtluier, deze lekker echt NOOIT door. Zelfs niet met diarree.

Share This Page