Ervaring Kiddy Guard traphekje?

Discussie in 'Maak je huis kindveilig' gestart door Minou 78, 6 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Minou 78, 6 okt 2015
    Laatst bewerkt: 6 okt 2015
    Wij denken erover om het Kiddy Guard traphekje te halen.
    Deze kunnen namelijk aan de wand voor de deur of trapopening ipv in de opening.
    Wie heeft er ervaring mee? Zijn ze veilig? Zijn ze handig?

Ik lees verderop in dit topic allemaal positieve ervaringen. Ik weet niet hoe ik mijn bericht kan verwijderen.

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Heel fijn !! Wij hebben hem beneden aan de trap. We wouden daar geen houten traphekje en we hebben hem ook op zolder omdat wel daar geen ruimte hebben voor een houten traphek.
    Ze werken erg fijn en zijn ook veilig als je ze goed monteert. Dochter lief krijgt ze niet open.

3. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als ze er tegen aan duwen of vallen? Kunnen ze niet door het 'doek' heen?

4. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga de avant straks aanschaffen. Door het doek heenvallen kan niet omdat het doek niet verder uit de koker getrokken kan worden en het doek niet elastisch is.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Heel handig. Kinderen kunnen niet door doek heen, want het wordt helemaal opgespannen.

6. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik wilde deze ook aanschaffen maar ik las in de beste koop voor kinderen van de Consumentenbond dat zij het hebben getest en daar kwam een 5 uit. Ik twijfel daarom sterk om het te kopen..

7. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Wij hebben de kiddyguard accent in de gang om te voorkomen dat onze dochter bij de trap kan komen. Onze trap is aan de zijkant open dus een hekje ging niet. Wij hebben hem nu dus in de gang zodat we de woonkamer deur open kunnen laten bij het koken. Ik vind hem ideaal. Dochter krijgt hem niet open en niet in gebruik hangt het niet in de weg. Erg tevreden. Heb hem voor 89.95 gekocht bij de gamma.

Deel Deze Pagina