Ervaring kiddyguard oprolbaar traphekje

Discussie in 'Verzorging' gestart door Luvv, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Heeft iemand er ervaring mee? Wij hebben boven weinig ruimte dus leek me wel handig. Maar is ie veilig genoeg voor bovenaan de trap? En ik las dat ie is tot 24 maanden?? Dat is niet erg lang lijkt me toch?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Elk traphekje is maar tot 24 maanden omdat ze op die leeftijd kunnen klimmen e.d. Oplettendheid van de ouders is dan gewenst en de fabrikant is dan niet aansprakelijk. De kiddyguard kan 150kg gewicht hebben dus stevig is het zeker wel. Ook zit er een kinderslot op dus als het doek dicht zit zit er geen speling meer op de stof.
    Het kinderslot is even een handigheidje maar als je weet hoe dan is het met 1 hand te doen.

3. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Wij hebben er nu ook 2 in plaats van de gewone traphekjes.
    Het was even wennen maar het scheelt echt een hoop ruimte en ik vind ze in gebruik ook prima.Je moet er inderdaad even handigheid in krijgen maar dan weet je niet meer beter.

4. augustus

augustus Niet meer actief

Ideale traphekjes...hebben er veel plezier van gehad en het staat niet zo lomp als een echt hekje.

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb er maar 1 (beneden) en het is vooral ontzettend handig dat het, als je 'm niet gebruikt, totaal niet in de weg zit!
    Soms is het even een beetje klooien omdat ie bij een verkeerde beweging meteen weer op slot zit (bij het in en uitrollen) maar met wat oefening lukt het zo...
    Verder vind ik ze ook gewoon mooi!
    Niet zo'n lomp hek wat altijd wel ergens in de weg zit.
    Ik zou er het liefst nog 2 bijhebben!

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

luvv@ wat betreft die 24 maanden. dat moet er sinds een jaar of 3 verplicht opstaan. het zijn dus gewoon dezelfde hekjes alleen moet dit erbij op staan. zou me er niet blind op staren. wij zochten ons namelijk ook scheel naar een hekje die langer mee zou gaan, maar die zijn er dus niet. het zijn gewoon schikte hekjes alleen de wet heeft de fabrikant verplicht dit er zo op te zetten. zelf opletten blijft natuurlijk ten alle tijden het devies. zeker als ze kunnen klimmen.

met het hekje waar jij het over hebt heb ik verder zelf geen ervaringen.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    ik vind em ideaal!

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier doet ie dienst tussen de keuken en de kamer als ik bijv. eventjes naar de wc moet tijdens het koken of als de oven aan staat. Ideaal dat ie wegrolt! Werkt perfect ;)

Deel Deze Pagina