Dag dames, mijn dochter wordt binnenkort 6 jaar, eigenlijk heeft ze helemaal geen wensen of idee van wat ze wil. Ze is echt een buiten speel kind, maar met het oog op de herfst en winter wil ik haar eigenlijk binnenspeelgoed geven. Daarnaast heeft ze het afgelopen jaar een fiets en skeelers gekregen. En heeft ze al een step. Dus wat dat betreft is ze redelijk voorzien. nu ben ik zelf aan het kijken welk speelgoed leuk is en kom tot het volgende: - camera voor kinderen - oorbellen (ze krijgt gaatjes voor haar verjaardag) verder zie ik ook veel van LOL en hatchimals voorbij komen. Dit spreekt haar ook aan. Maar ik vraag me af welk speelgoed daarvan ook echt “iets” is. Dus geen klein poppetje waar ze nooit meer naar uitkijkt. hebben jullie tips op het gebied van deze twee kado’s?
Gezelschapsspellen er zijn ook coöperatieve spellen voor die leeftijd. Dan speel je samen tegen het spel. Smart games voor momenten dat je zelf bezig bent en ze lekker zelf bezig kan gaan. Je hebt ze in allerlei thema's. Knutsel spullen, kartelschaar en, pons, playmais, etc. Lego Als het haar eerste setjes zijn, ze hebben ook 4 plus setjes. Die zijn makkelijker te bouwen.
Ik ben niet zo bekend met lol. Wat hier leuks is; Aqua beads, smart games, klei, luisterboeken, schetsboek met stickers oid. Maar ook bouwen met geomach, of kid knex. Misschien heb je hier iets aan ter inspiratie
Lekkere warme muts en handschoenen waarmee goed buiten te spelen zijn? In Zweden schijnen ze te zeggen: Er bestaat geen slecht weer, wel slechte kleding.
Weinig algemeens te zeggen over dat dat kleine poppetjes spul, het ene kind speelt er eindeloos mee, het andere kind kijkt er na het uitpakken (met name van LOL, Hatchimals uitpakken is niet zo bijzonder ) niet meer naar om. Misschien is iets om hutten te bouwen ook leuk? Dat kun je ook binnen doen. Of een klimrek dat ook binnen kan (bv.https://www.lidl.nl/p/lil-monkey-klimrek-dome-climber/p100236453?mktc=shopping&gclid=CjwKCAjwyvaJBhBpEiwA8d38vGjK2ZrwZ1kWdXs_7YBX4XAS1YiGOmbBpSY35v1QcMCQmLBn6HXvHxoCcvkQAvD_BwE, maar ze hebben meer, kun je ook prima combineren met tentdoeken ed natuurlijk). (Voorlees)boeken kun je ook niet snel te veel hebben.
Alles van lol is hier een succes. Heerlijk freubelen met de kleine dingetjes die erbij zitten. En een combinatie van kleinere en grotere ballen kan prima.
Mijn dochter vindt LOL helemaal niet leuk. Ze wilde het hebben maar speelt er nooit mee Wel met Barbies, playmobil poppenhuis, lego friends en heeeel veel geknutsel. Topmodels vindt ze leuk
C heeft een camera gekregen voor der 6e verjaardag van ons en die word dagelijks gebruikt. Dikke hit dus verder: - schooltas Fantasy model - topmodel spullen - winterjas - make-up - sieraden doosje het is wel echt een meisjes meisje.
Wat voor camera is dat dan?? Mijn dochter wik ook een sieradendoosje, maar 1 die op slot kan en dan niet van topmodels want die heeft ze al.. Hahah Leuk zulke eisen
Lijkt wel of je het over mijn kind hebt . Wat hier vooralsnog het meeste succes heeft: - lol surprise ballen. Vooral het uitpakken en de dingetjes erbij. Echt spelen doen ze er niet altijd mee -lego&friends -knutselen. En dan het liefst van niets/iets maken -make up pop - zelf schrijven nu ze in groep 3 zit - vtech kiddy zoom camera -vtech kiddy watch