Onderwerp zegt genoeg, denk ik. Ik overweeg er een afspraak te maken.. Vanaf 15 weken geslachtsbepaling, zag ik. En het zijn verloskundigen die ook medische echo's doen. Dat voelt dan toch al wel wat vertrouwd. Ik ben benieuwd naar reacties!
Wij zijn vorige week bij Echowonder in Amersfoort geweest, is erg goed bevallen! Zag pas later dat ze bij prepret ook echo's doen vanaf 15 wkn, anders had ik hem misschien daar gepland. Kun je meteen lekker shoppen bij die enórme Prenatal Maar Echowonder is dus ook prima! Ze heeft ong een half uur gekeken en benoemde alles wat ze zag. Ze heeft ook uitgebreid gekeken naar maag, blaas, voetjes ed. Veel plezier alvast!
Bedankt voor je reactie! We komen zelf niet uit Amersfoort, ruim halfuur rijden. Kwam via via bij Prepret terecht en zag dat het inderdaad bij Prenatal Hearts is! En naast de Ikea.. Ideaal, alleen even snelweg af en gelijk shoppen. Haha! Bedankt voor je reactie en van harte met je dochter!
Ook wij hebben de pretecho bij pre pret amersfoort gedaan en zijn dik tevreden. Hele vriendelijke mensen, nemen de tijd en leggen alles goed uit. De grote prenatal erbij is natuurlijk een erg leuke bijkomstigheid. Alvast veel plezier met je echo, geniet er van!
ik heb daar een geslachtsbepalingsecho gedaan ik was tevreden hele mooie duidelijke foto's ook ik vind het een aanrader, ze zijn vriendelijk en nemen echt de tijd, geen dvd gehad
Aanrader, zijn heel vriendelijk en nemen de tijd. Zijn ook heel eerlijk. We deden een geslachtsbepaling en ze durfde niet met 100% zekerheid te zeggen wat het werd. Beentjes bleven bij elkaar. Ze gaf duidelijk aan dat ze voor 98% zeker te zijn. Ze had gelijk, bleek bij de 20 weken echo! We kregen een aantal foto's geprint en alle foto's op dvd mee. Morgen gaan we voor de 3D/4D! Zin in
Bedankt voor jullie reacties! Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!! Nu helemaal zin in!! Haha! Chans Wij doen niet alleen de geslachtsbepaling, maar "kindje kijken", eentje duurder incl dvd. Ik nam aan dat het met filmpje van de echo zou zijn? Leek me leuk om terug te kijken! Er staat namelijk apart bij dat je een cd-rom krijgt met foto's? En veel plezier morgen!!
een cdrom met foto's had ik wel trouwens net als chans, ik had geen kindje kijken vandaar geen dvd ik neem aan dat jij gewoon een filmpje mee krijgt
Kan een goede ervaring bij! Wij zijn gisteravond geweest. Vriendelijke vk, goede sfeer, warm, bank voor man en zoon, was ook een speelhoek.. Allemaal prima. Vk was ook erg aardig, legde alles rustig uit, reageerde leuk op m'n zoontje, nam echt de tijd. Super! Ook hele mooie, duidelijke beelden! Bedankt nogmaals voor jullie reacties!