Hallo dames, Wij gaan morgen met onze drie jarige dochter naar de Efteling. Ze heeft er onwijs veel zin in, en het wordt de eerste keer. Op internet zie ik wel dat ze eigenlijk nergens in mag. Bij de attractie Monsieur Cannibale ( theekopjes ) staat dat het voor het hele gezin is, maar wel met babyswitch... Zou ze hier in mogen? Hoe hebben jullie de Efteling ervaren met een drie jarige? Is er veel waar ze in mogen of zijn ze eigenlijk nog te klein? Tips zijn welkom
Er is genoeg waar je in mag hoor en de soeppotten ook zeker wel daar ging onze dochter met 2 jaar al in (hoe wilder hoe beter ) Droomvlucht is ook erg leuk!
Ligt er een beetje aan of je dochter een beetje een fantasie meisje is wat van sprookjes houdt. Mijn 3 jarige vond de hele sfeer en opmaak van het park geweldig. Ze had wel de hele dag in het sprookjesbos door kunnen brengen. Het gaat niet enkel om de attracties in dit park dus ze kunnen er echt wel heel veel plezier hebben! Veel plezier in ieder geval.
Bedankt voor je reactie, droomvlucht ken ik dus niet ( schaam schaam ). Ben vroeger 1 keer geweest maar ken het daar niet meer. Het schip wat op en neer wiebelt, mogen ze daar in? Daar staat geen lengte aangegeven, staat alleen bij voor de echte durfals. Hoe heeft je kleine het ervaren?
Droomvlucht is te gek en dat ding van de dansende poppen met yoki en jet ook, ik kom niet op de naam. Maar daar is ze ook 4x in geweest.
Ja is super leuk. Carnaval festival, Droomvlucht, de trein, de slakken,soepkoppen, tuf tuf auto's, bob baan daar mogen ze ook in. Mijn dochter is 3,5 en vind het helemaal geweldig. Dochter van mijn vriendin van bijna 3 gaat er ook al in. De Pagode, Pandadroom en het sprookjesbos, eigenlijk best veel. En de draaimolens niet te vergeten.
Is daar morgen carnavalfestival? Op de agenda zagen we dat het rustig zou worden, dan zal het denk ik toch druk worden.
Draaimolens durft ze denkt ik niet ( omdat ze daar alleen in moet) Mogen ze al in de bobbaan??? Dat zou ik nooit denken.
Het is echt fantastisch voor zo'n kleintje hoor! Wij zijn afgelopen november geweest, zoontje was toen ruim 2.5 jaar en hij heeft het er nog met regelmaat over! Er heerst echt een magisch gevoel, met name in het sprookjesbos aan het einde van de dag toen alle lampjes aan gingen... En dan de aflsuiting met aqua nura. Droomvlucht is ook echt prachtig, het is ook net hoe je het als ouders met je kind beleefd! En de carnaval ook een groot succes met Jokie en Jet! En die karretjes boven dat land van laaf (of hoe heet dat? ) De draaimolens, doolhof, autootjes, er is echt heel veel te beleven! Of te wel, heel erg veel plezier!!
Met 3 jaar is er echt al heel veel leuk! Monsieur Cannibale is geen probleem. Je moet ze alleen vasthouden misschien een beetje. Wij zijn er afgelopen zomer geweest met een net 3 jarige en een 4 jarige en we hebben de hele dag allerlei leuke dingen gedaan. Zelfs de bobslee. Maar dan wel even goed vasthouden. Schommelschip zou ik niet doen! Wel die kleine bootjes met de wslvis in het midden. Er is echt heel veel erg leuk!
Sprookjesbos, Droomvlucht, Fata Morgana (kan spannend zijn vanwege de reus en donkere stukjes), Land van Laaf, Poppentheater (Zo noemen wij Carnaval Festival ), er is ook een hele grote draaimolen waar je als ouder ook makkelijk bij kan, de bootjes vinden wij erg fijn omdat je dan ongeveer 20 minuten zit en rustig een broodje kan eten o.i.d., maar die zijn nu denk niet open, die watershow vind ik een keer leuk maar daarna heb ik het wel weer gezien, het treintje, raveleijn (geen idee of ik het goed schrijf).. Ik ga niet in 'volwassen' dingen behalve de Villa Volta en zelfs ik kom tijd tekort elke keer. Toevoeging: Pandadroom. Maar ook daar vind ik: een keer en dan heb je het wel weer gezien..
Ze kan in heel veel dingen, op 3 jarige leeftijd ging mijn dochter in carnaval festival, droomvlucht, villa volta, fata morgana, spookhuis, raveleijn, monsieur cannibale, doolhof, pagode, etc, dus echt zat te doen...
Onze dochter vindt het helemaal geweldig! We zijn afgelopen jaar 4x geweest en over twee weken gaan we nog 1 keertje voordat zusje zich aandient. Zodra we het over de Efteling hebben, wordt ze meteen enthousiast . En als we dan het park inlopen, beginnen haar oogjes meteen te glunderen... Prachtig gezicht is dat. Dus ja, ik weet zeker dat jouw meisje een geweldige dag heeft vandaag! Veel plezier!
Oh, wat klinkt dat goed zeg! Ts veel plezier. Wij gaan binnenkort ook maar een keertje die kant op denk ik.