Carnaval Festival is een atractie in de Efteling. Erg leuk voor de kids, zeker de kleintjes. Die van ons kunnen daar wel tig keer achter elkaar in.
Hier abonnement zelf genomen toen hij 2,5 jaar wat. Tot afgelopen oktober. Nou hij vond het toen al geweldig
Super leuk voor 3 jarige. sprookjesbos, land v laaf, heel veel draaimolens, rups, droomvlucht, carnaval , zweefmolen ets etc veel plezier
schommelschip mag je kindje ook in hoor als je een durfal hebt, gewoon proberen in het midden... Mijn dochter is ook gegaan - toevallig ging er tegelijk nog een 3 jarige met haar vader. Onze dochter vond het toen niets, dat andere meisje vond het héérlijk (die kriebeltjes in je buik ) . Bobbaan mag ook - ze geven altijd wel even aan dat je je arm om het hoofdje moet houden voor wat ondersteuning voor de zekerheid - maar verder is het geen probleem. Er zijn denk ik 3 of 4 dingen waar ze niet in mogen en 30 wel . Lekker gaan!! Mijn dochters gaan ook al van kleins af aan met opa en oma mee...
Mijn zoontje vond het met 1.5 al prachtig (carnaval festival, droomvlucht, sprookjesbos etc) Nu een abonnement genomen en hij vindt het nog steeds prachtig. Loopt daar altijd de hele dag 'oooo wauwww'. De laatste keer vond hij het land van laaf erg leuk. Veel plezier
Ik ging naar de Winter Efteling toen m'n dochter precies 12 maanden was. Ze vond het prachtig! Ik ging natuurlijk niet in alle atracties met d'r, maar genoeg wel.
We zijn afgelopen week geweest (dochter is 2,5) en ze heeft haar ogen uitgekeken. Zowat de hele dag geroepen: Mama kijk dan! papa, kijk daar! ohhh waaaauuuuwww! Het was een topdag, voor haar maar ook voor ons! De hele heftige dingen mogen ze niet in, maar de lijst waar ze wel in mogen is groter! En onze dochter zit toch het liefst 48 x in het carnaval festival. Of de kookpotten haha
Wij zijn geweest en ze vond het verschrikkelijk! Ze wordt volgende maand vier en we zijn in december geweest. Ze normaal nergens bang voor maar ze durft nu niets meer alleen, slaapt met licht aan, durft niet alleen naar de keuken te lopen!! Ze vond het echt super eng en ook carnaval festival was een drama!