Mijn nichtje word volgende week 7 jaar en nu ben ik inspiratieloos met wat ik moet geven. Ze heeft zo ontzetten veel speelgoed. Ik weet het gewoon niet meer en ze heeft ook van alles wat. Ze is gek op knutselen maar om nou weer met knutsel spullen aan te komen. Ik probeer elk jaar wel met wat anders aan te komen. Mijn jongens geven ieder een eigen kleine kadotje. -Een doosje lipgloss. -2 Schilderdoeken. Is een spaarpotje met een heleboel centjes leuk?? Allemaal 5/10/20/50 centen erin. Dan zou ze zelf wat kunnen kopen
Vind ik een erg leuk idee! Hier 't weekend ook een verjaardag van een jongen die 7 wordt en hij heeft zelf aan aangegeven geld te willen want hij wil het grote piratenschip van playmobil kopen.. Ik heb er wel twee piratenpoppetjes los bij gekocht maar verder krijgt hij centjes.. Heeft hij toch iets om uit te pakken
op zich is een spaarpotje met wat geld erin best leuk maar met allemaal klein geld? als je daarvan iets moet kopen is niet handig.. maar dat ben ik hoor. maar er is toch best iets te verzinnen? leuke ketting met armband leuke haarborstel parfummetje leuke legging,maillot. shirt setje ondergoed haarfrutsels
Laatste keer dat ik iets voor die leeftijdscategorie moest kopen.. Hebben we een leuke schoudertas van little divas gekocht
ik vind een spaarpot een leuk idee! Mijn dochter zou er super blij mee zijn. Zeker met geld in kleingeld.. Dan lijkt het namenlijk zo'n hoop
Een kinderkookboek met wat bakvormpjes/spulletjes voor kids. Een cd bijv minidisco of smurfenhouse. Knutselspullen voor wat oudere kids zoals zelf 3d kaarten maken. Buitenspeelgoed zoals elastiek/springtouw/hoelahoep. Kadobon van de speelgoedwinkel
Ik heb twee kleine nichtjes en die hebben ook al zoveel speelgoed. De oudste is in november 7 geworden en ik neem ze - in overleg met hun ouders - mee naar een kinder voorstelling. Bij ons in het dorp zit een knus theater, een kaartje voor een kindervoorstelling is maar 7 euro. En de meiden genieten volop. En zo geniet ik weer van hun. Een ideaal kado, en dit wil ik nog lang blijven volhouden!
dat is mijn insteek. dat ze dan zo iets heb van zooooo ik krijg een hoop centjes. Wilde gaan tot 15 euro ongeveer. Omdat haar broer die 10 dagen later jarig is ook een kado van 15 euro krijgt.