TV en dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mukkie11, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Wij zijn in het begin heel voorzichtig geweest met TV kijken want ik wil niet een verslaafd kindje :D maar toen onze dreumes 14 maanden is kijkt hij wel naar tv. wij hebben een grote tv in de woonkamer omdat we nogal klein wonen, daar kijken we ook tv. we proberen natuurlijk wel zo te kijken dat hij niet echt 'grote mensen' tv kijkt maar ik zet hem wel eens voor de tv in z'n kinderstoel (dan kan ik ff opruimen) en dan kijkt hij kinderprogramma's. wij wonen in Griekenland maar hebben wel een schotel met NL tv.

zijn favoriete programma is echt: de Bruine beer in het blauwe huis en dan vooral het moment waarop de maan komt!!! hij is helemaal gek van de maan en staat dan te stuiteren (of zit als het in de kinderstoel is).:p

kijkt jouw dreumes tv en welk programma vindt hij/zij het leukst?

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hier een dreumes die helemaal gek op tv is. Gisteren was ik even boven en toen ik beneden kwam had ze zelf de tv en dvd speler aangezet en zat Woezel en Pip te kijken :$:$
    Ze vindt Zandkasteel en Woezel en Pip t leukst.

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier ook een dreumes die graag een filmpje kijkt. We wonen ook in het buitenland en kijken vaak de Koala Broertjes via rtlgemist. Verder zien we ook wel eens een clubhouse Mickey op you tube.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tot 1 jaar moest ze er niets van weten maar sinds een paar maanden vindt ze BabyTV en BabyFirst wel heel erg leuk. Andere programma's zijn vaak nog te moeilijk maar die babyzenders vindt ze echt geweldig. Ook filmpjes van Bumba en Nijntje zijn favoriet. Ze zit er absoluut geen uren voor maar als ik soms even een kwartiertje of halfuurtje nodig heb om wat te doen is het ideaal.

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik heb eigenlijk voor het eerst samen met haar op schoot tv gekeken toen ze ziek was vorige week en echt niets goed was :( We hebben een sesamstraat dvd over muziek en rijmen, die is best leuk, en een met kunstfilmpjes.

Ook leuk: ze heeft haar wipstoeltje zelf weer ontdekt om in te loungen :) Zo schattig! En handig, dan kruipt ze niet naar de tv toe om er tegenaan te gaan staan ;)

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Mijn zoontje kijkt pas sinds zijn 1,5 jaar tv. Eerst vonden we het niet nodig, later had hij niet zo behoefte en nu wel.
    Hij wil graag dora of diego kijken, liefst vaak zelfs..
    Maar beperken het tot in de ochtend even en als ik aan het koken ben. Soms erna nog heel even.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn zoontje zet ik niet voor de tv, maar als dochter `s avonds na het eten even mag kijken, dan kijkt hij natuurlijk weleens met haar mee. Hij is gek op dieren en als er ergens een dier te zien is dan wordt hij helemaal wild. Verder kan het hem niet zo heel erg boeien.

Deel Deze Pagina