micro sd kaartje ineens leeg

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Mijn partner heeft echt honderden foto's op zijn mobiel
    Van o.a. De geboorte van onze dochter.nu zou hij de telefoon op fabrieks instellingen zetten en heeft hij dus de boel geriset.sd kaartje heeft hij er van te voren wel uitgedaan.daarna sd kaartje er weer in en alles weg!!!Op de computer herkent hij het kaartje niet ben er echt misselijk van dat alles foetsie is iemand nog een idee hoe je de foto's terug kan zetten? Ik heb ook aardig wat foto's nog gelukkig facebook etc maar niet alles.

Typ dit via mobiel sorry voor de fouten

2. Ooo wat erg :eek: :(

Waren de foto's wel opgeslagen op het sdkaartje?
    Zit er misschien een slotje op?
    Dat heb ik ook een keer gehad.
    Nooit tussendoor ook een back-up gemaakt?
    Eerder gesynchroniseerd met de computer?

Hopelijk vind je ze nog!

3. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ze stonden gewoon op het micro sd kaartje, waarom het dan ineens foetsie is is de vraag.

Dat Recovery tool heb ik op de pc gedaan, maar hij herkend het kaartje niet op de verwisselbare schijf. kun je dat ook op je mobiel installeren?

4. Anjou

Anjou Niet meer actief

nee dat gaat niet helaas. Eens proberen in een andere PC of hij hem daar wel herkend?

5. PinkPanther

PinkPanther Actief lid

16 dec 2013
    131
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou hem wegbrengen en zelf niet gaan tobben.. je kunt het alleen maar verpesten als je er geen verstand van hebt.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je kunt een externe cardreader gebruiken - echt een cardreader. Geen pc of andere telefoon of een laptop of iets dergelijks. Maar zo'n apparaatje wat te koop is of iemand heeft liggen ergens.

Soms heeft het geen affiniteit met elkaar en laten ze elkaar 'the goods' niet zien. Zoals bijvoorbeeld een Nikon en een Canon camera. Als je foto's met een Nikon camera maakt en je stopt hetzelfde SDkaartje in een Canon, dan geeft hij de mappen niet weer. Stop je het in de computer, is ook alles leeg. Toch zie je dat de ruimte wel 'ergens' voor benut wordt.

Dan pak je de card reader erbij en dan zie je ineens álle bestanden. Maar dus wel een apart apparaatje wat je met een kabeltje doorlinkt naar een pc. Iets anders werkt niet.

En die recovery tool gaat overigens ook niet werken als bovenstaand verhaal aan de gang is. Been there, done that.

7. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ik kirjg helemaal niks te zien in de verwisselbare schijf, hij herkent gewoon weg het kaartje niet.

Deel Deze Pagina