Waar kan je die kopen? Moeten nieuwe romers hebben in maat 74. Liefst met korte mouw en sowieso met drukknoopjes bovenaan. We willen geen witte. Die van H&M vinden we heel fijn maar alle kleurtjes zijn alweer uitverkocht. Iemand tips?
Ik ben fan van de stretch rompers van de Hema. In leuke felle egale kleuren maar ook met motiefjes. Met motiefjes niet allemaal stretch dus wel even op letten dan. Vind de stretch echt super. Heb ze met lange mouw, korte mouw en mouwloos in allerlei kleuren.
Ik sluit mij helemaal bij de Hema liefhebsters aan!! Dat zijn voor mij echt DE eerste keus rompers. Eerst kocht ik wel eens ook bij andere winkels, maar uiteindelijk aan het einde van het rompertijdperk van mijn dochter had ik alleen nog Hema in de kast liggen. Let ook op dat de Hema eens in de zoveel tijd van die enorme rommelbakken heeft liggen met rompers voor heeeeel weinig (motiefjes van vorig jaar). Ik zou zeggen: als je dat ziet: flink graaien en vast heel veel in grotere maten inslaan
Hier ook fan van de stretch rompers van de hema! Blijven mooi in model en in de was. Ze hebben hier alleen nu bijna niks met korte mouw, hopelijk komen die nog binnen nu en een paar weken.. Heb er nu een paar van de h&m gekocht, ben benieuwd of ik dat er vind.
Idd die van de Hema zijn heel fijn, moet wel zeggen dat ik er een paar heb liggen die bij de schouders wat te breed zijn maar dat is per kindje afhankelijk natuurlijk. Ze blijven heel mooi en ook plaatjes erop blijven ondanks wassen erg mooi. Leuke, lieve motieven (voor meisjes in ieder geval, heb geen jongen(s)) en de kleurtjes zijn zo vrolijk (verwassen ook niet, heel fijn!) Vorige keer heb ik een paar rompertjes bij V&D gehaald, van Friendz geloof ik. Die blijven ook heel mooi, zijn alleen qua stof wat dunner en de mouwen nauwsluitend wat ik wel handig vind als er een shirt overheen gaat. Die hebben overigens ook knoopjes aan de bovenkant.
Ik heb ze laatst gekocht bij de Bentex maar weet niet of je die winkel in de buurt hebt? Ze zijn heerlijk elastisch en vrolijke kleuren. Alleen geen druk knoop maar dat mis ik absoluut niet.
Ik las laatst ergens dat die van de wibra erg fijn waren, iemand ervaring mee? Hier altijd rompers van de hema eigenlijk.
Ik heb een paar rompertjes van de wibra, en ik moet zeggen dat ze heel mooi blijven in de was. Onze dochter is best slank en ook de pasvorm is voor haar prima!
wibra fan hier! tegenwoordig ook strech in kleur! kwaliteit vind ik vele malen fijner dan van hema, en de prijs is 2,50 of 3.00 voor een romper!
Wibra goede dikke kwaliteit en blijft lang goed bij de druk knopen! Blijft ook mooi in de was en zelfs na in de droger geweest te zijn! idd nu ook stretch varianten (gister net 1 van mee genomen om te proberen)
Van veel winkels rompertje geprobeerd, maar toch het meest fan van de stretch rompertjes van de HEMA. Dat stretch is belangrijk voor de mooie pasvorm, die ook na vele malen wassen en dragen zo blijft. Ook wel eens zonder stretch gekocht, maar dan gaat het al snel 'lubberen' aan de bovenkant en zit het allemaal een beetje raar. Ons zoontje was/is wel een heel slank mannetje.....