wat vinden julie hiervan

Discussion in 'De babyuitzet' started by Latifatje, Sep 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

ik zit met een dilemma we vinden een rond park heel mooi en hebben ene gezien bij baby dump het is 95 cm .is dat nu handig e vind je gemakkelijkeen parkleed hiervoor wie heeft er ook een ronde park ? zijn jullie er tevreden over?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat bedoel je met park?

3. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

box voor je kindje overdag in te leggen en als het wat groter is kan het erin spelen

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

een ronde box is oon erg mooi maar volgens mij niet zo groot als een gewone box.en ronde kleden ik weet niet echt of er veel te krijgen is volgens mij zijn ze wel duurder als gewone

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,163
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ronde boxen vind ik echt niet praktisch, je kan ze nergens normaal neerzetten.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lijkt mij ook niet bijster praktisch, tenzij je sowieso al van plan was dat ding midden in je kamer neer te gaan zetten...
    Hier een vierkante box die lekker tegen de muur komt te staan. Is vooral voor de babytijd, zodra de kleine meid aan kruipen toe is, gaat die box de kamer weer uit, ik vind het helemaal niks om je kind op zo'n kleine ruimte weg te stoppen als het zich juist ontwikkelt naar zelf de ruimte onderzoeken...

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Lijkt mij ook niet handig, een ronde...
    Maar ze zijn er wel en ronde boxkleden bestaan ook, kep er zat bij de prenatal gezien ;)
    Dus als jij m persee wilt, kopen!

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Lijkt mij ook niet handig. Ik heb er ook veel gezien bij Babypark in Gouda. Kleden ook trouwens.

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik heb een ronde box, staat mooi in een hoek, vooral de wielen eronder zijn ideaal, kan je em af en toe verplaatsen als je kindje erin zit.
    Maar we hebben een grote woonkamer, in een kleine woonkamer lijkt ie me niet praktisch.

10. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik ga vandaag een ronde box kopen. hij komt bij ons in een grote woonkamer te staan; plek zat gelukkig.
    er zitten bij 'mijn' box al twee kleden bij, van jollein.
    (heb 'm tweedehands, via marktplaats).

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb een ronde en niet een heel grote woonkamer en ik vind het ideaal. Voor mijn idee neemt hij veel minder ruimte in dan een vierkante. Ok, hij is ook kleiner dan een vierkante, maar met mijn zoon nooit problemen mee gehad.

12. Lynn22

Lynn22 Actief lid

Apr 30, 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Een ronde box schijnt psychologisch ook niet goed te zijn. In een vierkant kan een kindje lekker in een hoekje zitten, schijnt emotioneel ofzo beter/vertrouwder te zijn.
    Daarom hier een vierkante, ik wilde eerst ook een ronde op wielen!

13. echie

echie Lid

Sep 9, 2008
    91
    0
    0
    hier komt ook een ronde bopita box
    juist omdat ik me gewoon veel mooier vind
    er zijn wel kleden voor maar minder keus dan bij de vierkante
    dat het psychologisch minder is is ook weer weg te strepen want een andere thero zegt weer dat het juist goed is geen rechte hoeken te hebben i vm het nadenken.. maar daar heb ik m niet voor gekozen hoor vind m gewoon erg mooi! dus ik zal zeggen gewoon doen!

14. Dora2003

Dora2003 Lid

Feb 13, 2008
    64
    0
    0
    Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je een vierkante of een ronde hebt. Het is maar wat je mooier vindt. Ik gebruik mijn oude (vierkante) straks weer en die is toen goed bevallen. Het gaat bij mijn baby alleen maar om het spelen erin want als hij/zij overdag moet slapen doe ik dat gewoon in haar/zijn eigen bed op haar/zijn eigen kamer.

Groetjes, Dora

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn zoontje heeft niks aan de ronde box overgehouden, hoor! Hij is emotioneel prima ontwikkeld!

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik heb zelf voor een vierkante op wielen gekozen omdat ik dat erg praktisch vind. dat is eigenlijk de enige reden.

Share This Page