Welke maat schoentjes hebben jullie kleintjes met 14 maanden Bij mijn zoontje zijn vanmorgen de voetjes opgemeten omdat we schoentjes gingen kopen en hij heeft maat 22 Vond het wel erg groot groetjes daphne
Mijn dochtertje heeft nu maat 21 van Shoesme. Volgens mij verschilt het wel per merk, want van een ander merk heeft ze weer maat 20. Ze is 15 maanden. Papa heeft maat 47 en die kon op die leeftijd zowat al kleuterschoenen aan, dus volgens mij val 22 voor een jongetje wel mee.
Het licht er ook aan welk merk schoentjes. Die van van haren was 21 te groot terwijl ze van andere schoentjes wel 21 had
Hier ook maatje 22. Die schoentjes hebben we rond de 14 maanden gekocht.. Nu heeft hij soms ook al maat 23 van een type slofje. Het schijnt wel iets boven gemiddeld te zijn. Maar niet idioot groot ofzo..
Hier maat 19 bij 14 maanden. Maar toen ik in een andere winkel schoentjes kocht in die maat, bleken ze te klein te zijn. Dus inderdaad per winkel verschillend. Maat 19/20 dus. groet, Amber
hier is ze net overgegaan op maat 21. alicia is wel 80cm en heb niet het idee dat ze grote voeten heeft. wete niet of jou uk erg lang is wat dat kan erg schele. is hij nou net 74cm en dan maat 22 tja das groot. is hij 85cm of langer dan is 22 weer heel netjes
@daphne: dat is voor 14 maanden best lang hoor! Dan is maatje 22 toch wel redelijk in verhouding denk ik.
mijn dochter is dus 80cm en heeft maatje 21. vind 22 dan echt niet overdreven groot hoor voor jou mannetje. volgens mijn hebben jongens over het algemeen toch al grotere voetjes
damens dank jullie wel voor jullie antwoorden heb denk ik onbewust te veel vergeleken met andere kindjes van mijn zoontje zijn leeftijd
hangt ook sterk van het merk af, ik heb voor lars nikes mt 22/23 en dr visser mt 21.... en ze zijn even groot....