Heftige 19 weken sprong-> lotgenoten nodig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JuullesD, 2 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Haai! ik zit met wallen tot op mijn knieën daas op de bank omdat ik zo zo zo gaar ben.....
    Ik heb last van de 19 weken sprong. Die overigens met 14 weken al begon! Het begon hier met druk doen tijdens het drinken, continue weg kijken en afgeleid zijn. Ook ging mijn ventje, die net een paar weekjes door sliep drie a vier keer per nacht spoken. Eerst gewoon lekker babbelen maar naarmate we verder in de sprong kwamen werd het drammen/jammeren in de nacht.
    De eerste 2 a 3 weken merkte ik er weinig van overdag, soms wat mopperig maar over het algemeen happy. Maar de laatste week.....Jeetje
    Al in de avond (uur na het bed brengen) begint hij te jammeren. Nooit wilde hij een speen en nu is dat DE manier om hem stil te krijgen. Zo een 3 a 4 x per nacht!
    Overdag is hij niet te genieten....maar 's avonds spant de kroon. Met moeite doet hij een tukje van 45 minuten....om daarna enkel te jammeren te drammen en te zeuren....totdat hij een fles krijgt....om daarna te trappen boos te worden en te huilen tijdens de fles....

Gek word ik er van! Herkennen jullie dit ook als een zware sprong?

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Praat me er niet van... deze sprong vond ik ook heftig hoor. T is ong vier a vijf weken aan het jammeren geweest. Veel huilen en niets was goed. Pff wat vermoeiend. Gelukkig kon hij af en toe bij mijn ouders terecht zodat ik even kom bijtanken.

Nu is hij ruim zes maanden en ook in een sprongetje. Alleen is het nu rustiger... hij slaapt ineens heel erg veel en als ik hem de fles geef zoekt hij ineens mijn borst. Hij heeft nooit bv gehad dus daarom wijt ik het maar aan de sprong.

Het is heel vermoeiend meid. Zorg dat je ook even kunt bijtanken. Als dit natuurlijk kan 😊

3. JuullesD

Toch fijn om te lezen dat het niet aan mij ligt hihi. Die van 12 weken leek in eerste instantie pittig maar dat was kort maar krachtig. 5 weken lang vind ik een pure uitputtingsslag! Hopelijk gauw ten einde, vandaag was hij precies 19 weken dus volgens het boekje nog een paar dagen....duim duim duim

4. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Helaas was T er pas bij 22 weken echt door, maar dat kan bij F natuurlijk anders zijn 😊 Bij 26 weken zat hij in zijn volgende sprong. Wel blij dat deze minder heftig is dan de vorige.

5. JuullesD

Nou ik heb geloof ik toch liever die 12 weken sprong hihi die was sneller over!
    Weet je nog hoe lang het duurde? Want het heeft ook te maken met vroeger geboren worden enzo 🤔

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    Ja hoor, deze sprong is niet tof ;)

Hier begon hij met 14,5 wkn en ik heb nog steeds het idee dat hij er niet uit is... Of na 1 goede week weer gewoon opnieuw begonnen is :$
    Ik wacht het maar geduldig af. Ik merk aan mijn zoontje dat hij steeds meer goede dgn heeft, dus ik denk dat hij de goede kant op gaat. Wel 'fijn' dat we bijna bij het volgende sprongetje zijn haha

7. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ik denk dat T wel vijf weken uit zijn doen was. Erg vermoeiend!

8. JuullesD

Ja! Vermoeiend is het echt kern woord van deze sprong. Mijn hemel....wat een kwaaie dagen hebben wij hier achter de rug. Heb me zo ontredderd gevoeld....Das lang gelee. Pfff hopelijk het einde bijna in zicht!

Deel Deze Pagina