Wie heeft er ervaring met de klantenservice limango ? Er is een pakketje afgeleverd bij mij wat niet afgeleverd is , ik heb gemaild dat ik het niet ontvangen heb. Ze hebben een zogenaamd recherche onderzoek gestart ( ja zo noemen ze het echt ) Er was ingescand afgeleverd maar ze hebben het nagevraagd en de bezorger dacht het een paar huizen verder geleverd te hebben en geen kennisgeving achtergelaten te hebben. Dit was een ander pakketje wat op dat nummer lag enkele dagen eerder en daar had ik wel een briefje van in de deur weliswaar stond de buurmans nummer naast dat nummer op die kennisgeving dus lekker geregeld. PostNL beweerde vanaf 1-12021 nooit iets ingescand te hebben bij buren dus stuurde ik dit als bewijs netjes mee naar limango. Ik denk dat er wel 15 keer gescand is bij de buren dus die reactie van PostNL slaat nergens op. Krijg ik van limango de reactie dat het nummer op de kennisgeving anders is dan het afgeleverd is ( van dat compleet andere pakketje dus ) En als ik bij mijn verhaal blijf ik een formulier voor onderzoek moet invullen Nou ik ben eigenlijk best boos wie heeft ook zoiets gehad en wat nu?