Ervaring korte luteale fase?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Hoi dames,

Ben ik weer...:)
    Ik heb wel mee gelezen met jullie maar geen puf om meer te schrijven.:)

Inmiddels ben ik bij de arts geweest en alle uitslagen van de testen gehad. Nu had hij het er wel over dat mijn LF extreem kort is en dat het ook elke cyclus zo is. Hij wil er wat aan doen!!:) Ook omdat mijn progesteron waardes net onder de grens lagen en ik een trage ei groei heb ik een oud mokkel ben.:p:)

Maandag eerst een baarmoeder foto en dan als die goed is starten met hormonen.

2. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Dus 'goed' nieuws Perzik!
    Fijn dat er iets aan gedaan gaat worden, goed geregeld meid!

Succes maandag!

3. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Dank je Jettos!

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Perzik, wat een goed nieuws! Het gevoel dat er eindelijk wat aan gedaan wordt en dat iemand erkent dat het niet goed is.
    Hopelijk heb je snel een plakbeeb te pakken!

Mtr: gefeliciteerd! Geniet ervan.

Mammavan: ja, kijk het nog even lekker aan. Geen idee of een korte lf met een vmk te maken heeft, dat zou weer een goede vraag voor de ha of gyn zijn. Kan het ook zijn dat na de vmk de boel nog niet helemaal op orde is? Hoe ging het bij je eerste? Ook een korte lf of weet je niet?

5. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    bij Menno zat ik in pauze van mmm (had geen cyclus/onregelmatige cyclus) en ik was toen totaal niet bezig met cyclus en met zwanger worden... :D typisch wanneer je het loslaat lukt het wel ;)

6. Moekie

Moekie Niet meer actief

Mamma, dat is waar ik ook een beetje op hoop:) Lekker even er niet mee bezig en dan toch het zelf gedaan hebben zonder hulp :)

7. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha dames, ik zal weer eens wat van me laten horen, rustig hier....

Loslaten zou idd ideaal zijn, maar hoe doe je dat?? Lukt mij steeds minder... Dus, dan accepteer ik dat maar, geeft ook rust, haha.

@hier, zit nu op 7 dpo, dus weer spannend hoe lang/kort m'n luteale fase wordt...! Ik hoop dat ik over het wknd kom, dan is er officieel weer wat hoop en kans op een zwangerschap...

Hoe gaat het met jullie??

Deel Deze Pagina