Ervaring korte luteale fase?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    hihi:D

Ja inderdaad! eerst duurde het ook niet lang voor dat ik zwanger was.. daarna is het gewoon niet meer gelukt en bij elkaar zonder pauze meegerekend zijn we toch al weer zowat een jaar bezig denk ik? ik weet het niet precies...

Weet jij al meer? Wat ze gaan doen in het ziekenhuis?

2. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Hier een lf van 10 dagen. Eerste keer in 2 keer zwanger, nu in 1 keer.
    Hopelijk geeft dat je wat vertrouwen!!

(Cyclus van 25 dagen. Eisprong op dag 15)

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vervelend is dat he.... je verwacht toch snel weer zwanger te zijn!! En dan blijkt dat toch even anders te zijn.....

Wij zijn een jaar en 3 maanden bezig :(

Woensdag word ik tussen 4 en 6 gebeld voor een telefonisch consult, ben benieuwd hoe ze gaan reageren! Ik wil nu echt meer, of die pillen of verder onderzoek!

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oke, spannend zeg.... Ben benieuwd wat ze daar allemaal uit gaan en kunnen halen!

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is snel zeg.... Wel super fijn!! Hopelijk ben ik ook snel zwanger....

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ja inderdaad! Zo dat is ook al lang zeg:( hopen dat ze je willen helpen! Laat je weten wat ze zeggen?

Volgens FF is mijn ei deze keer dag 15 geweest ipv dag 17.. dat vermoede ik zelf ook al.. gellukkig optijd begonnen met klussen. Hopen dat deze keer mijn lf iets langer is.. slik sinds deze maand zwanger worden van de etos:D hopen dat t helpt!!

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Mag de pillen pas na de hsg gaan gebruiken, dus helaas nog anderhalve maand wachten. Nog een poging tot zelf klussen en dan kijken of er wat met mijn eileiders is.

Baby90: ik zou gewoon naar de HA gaan. Ik heb zelf ook best lang gewacht en achteraf baal ik daar een beetje van, als ik eerder was gegaan was alles eerder in gang gezet. Wel vervelend dat het na de mk een beetje overhoop ligt:(

Zoe: ik zou je niet zomaar met een kluitje het riet in laten sturen. Gewoon aan de telefoon je poot stijf houden: Je wilt actie!

stoffeltje: succes met de onderzoeken. Ik heb ze net achter de rug en het viel me mee. Helaas kwam er weinig uit en ben ik goed in orde. Hopelijk komt er bij jou niets geks uit!

Waarom duurt het wachten zo lang! Ik gun ons allemaal z.s.m. dat geluk:)

8. Moekie

Moekie Niet meer actief

ik zit trouwens in Hengelo bij een fertiliteitskliniek. Erg tevreden over :) ( tot nu toe in ieder geval!)

9. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    #29 Stoffeltje, 19 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
    Ik vind het wel spannend op dit moment. Ben met vlagen misselijk en de vorige zwangerschappen heb ik last van HG gehad. Zou wel apart zijn als blijkt dat ik zwanger ben net nu ik voor de onderzoeken ga. Ben zo benieuwd hoe mijn temperatuurkaartje zich ontwikkelt...

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ja, maar de stap is zo groot. Ik heb mezelf 2 rondes gegeven en dan ga ik contact opnemen. (zei ik vorige maand ook haha;)) ik wacht deze 2 rondes af! als het goed is, is mijn cyclus iets korter:)...

hihi lief! Ik gun t ons ook allemaal haha:D...

Stoffeltje spannend hoor! ik duim voor je, you go girl:D

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Maar dan ook wel echt gaan! Ik zei ook iedere keer, nog een maandje wachten, nog een maandje. Nu zou ik willen dat ik gelijk was gegaan in augustus en niet tot november heb gewacht. Er was namelijk een wachtlijst bij de kliniek waar ik naartoe ga:(
    Hopelijk is je cyclus wat korter, is ie wel een beetje regelmatig?

Stoffeltje: succes, hopelijk is het raak!

12. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Mag ik mijzelf ook even in dit topic mengen?
    Ik ben inmiddels op de puregon spuiten gezet en helaas deze ronde niet zwanger, maar ook al ongesteld op 10 dpo!
    Morgen telefonische afspraak met gynaecoloog. Zal ik vragen om progesteronpillen? Heeft dit jullie uiteindelijk geholpen?

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.

Haha, ja.. ik moet wel echt gaan ja. Pff, een schop onder mijn komt heb ik nodig;).. Als ik over 2 maandjes niet zwanger ben dan bel ik de HA meteen op de eerste dag van mijn menstruatie:p

Hij is redelijk regelmatig, met een uitschieter vorige maand. gemiddeld heb ik een cyclus van 27 dagen. Deze maand dus waarschijnlijk 25 dagen.

Olakidee, tuurlijk mag je erbij!
    Ik kan je niet helpen met ervaringen, ik hoop dat je goed geholpen word en snel zwanger bent!

14. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Hoi dames, mijn lf was tussen de 7 en 10 dagen en kijk mijn bannen... Zonder enige medicatie toch zwanger geworden...

15. Moekie

Moekie Niet meer actief

Olakidee, welkom! Ik moet ze nog krijgen, dus ik hoop dat het gaat helpen:D Maar vragen kan altijd. Zeg gewoon dat je je zorgen maakt. Bij mij speelde wel mee dat ik ook al vanaf 8 dpo al bloed verloor.

Minimee: fijn om te horen dat het zonder meds ook kan lukken. Gefeliciteerd! Ik heb alleen die hoop voor mijzelf een beetje opgegeven.

Baby90: ik wil je wel fictief een trap geven hoor:p

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.

Hahaha, dat zou jij wel willen he?!:D Hihi mag wel hoor, maar wel pas over 2 maanden dan;)

Speelde bij jou mee dat je al vanaf dag 8 bloed? Want dat heb ik ook! En op dag 10 begint het 'echt'.

Minimeee, super zeg! Je begint bijna aan de laatste loodjes, spannend:D Inderdaad, blij te horen dat het dus ook zonder medicatie kan.

17. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ja, ik heb aangegeven dat ik altijd al rond dag 8 bloed/ bruin verlies heb. Afgelopen keer heeft het 8 dagen geduurd voordat het eindelijk echt doorbrak. Dacht dat ik gek werd! Toen op 16 dpo ongesteld geworden. Zo lang heeft het nog nooit geduurt. Normaal rond 10 dpo ongesteld. Na mijn verhaal wilde de ferti arts wel wat voorschrijven na mijn fertiloscopie in mei om de lf te verlengen en hopelijk het bloedverlies wat later te laten beginnen ( of helemaal niet !!!:D )
    En ik trap over een week of 6 wel, kun je vast even wennen aan het idee:p

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden, even snel! Reageer later op jullie goed?

Net gebeld door het ziekenhuis en we mogen dinsdag al komen!! Joehoe!!
    Ze willen mijn cyclus gaan volgen aan de hand van echo's en bloedprikken (na mijn eisprong). Ze was heel open en ik hoefde niet eens te vragen om een afspraak, zei ze zelf al!

Ze willen mijn eisprong gaan vervroegen met medicijnen, nu komt hij tussen dag 18-22, echt heel laat dus.
    Hopelijk heeft dat het gewenste effect!!! Oh sorry meiden, maar ben zo opgelucht!! :D

19. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Oh fijn! Succes dinsdag!

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

Ik heb ook al vanaf 9 - 10 dpo bruinverlies en gebruik nu utrogestan (eerste ronde daarmee).
    Heb zelf ook het gevoel dat het daardoor steeds niet raak is.
    ben heel benieuwd! ik zal jullie op de hoogte houden!

Deel Deze Pagina