Ervaring korte luteale fase?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Stoffeltje, wat spannend zeg! Duimen maar!

Moekie en Perzik, ja zo ontzettend frustrerend he?! Ben benieuwd wat de gyn zegt. Ik hoop dat ze me serieus nemen! Nog 2 weekjes afwachten....

2. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ik zou niet zeggen " ik heb op internet...". Maar aangeven dat je je zorgen maakt, dat dat aan je vreet en dat je je afvraagt of er middelen zijn om de lf te verlengen en zo ja, dat je die graag zou willen proberen om in ieder geval jezelf gerust te stellen. Misschien dat de arts daarin mee wil gaan?

3. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Mijn HCG gehalte was 390 op 13 dpo. Morgen hoor ik of dat goed is ja of nee. Maar volgens mij zit dat wel goed als ik een beetje google, misschien zelfs aan de hoge kant. Morgen moet ik weer prikken in de hoop dat het gestegen is en dat hoor ik vrijdag dan weer. Ik heb nog steeds bruinverlies met afvegen. Heel spannend dus!

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    stoffeltje, spannend!

5. Moekie

Moekie Niet meer actief

Stoffeltje, klinkt in ieder geval wel goed! Houden zo:)

6. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @ stoffertje Spannend! Klinkt wel goed!

@ moekie Oke, ik ga het er niet bij laten zitten. Toch nog een keer aangeven dat ik graag "iets" wil voor de korte LF.

Vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor de samenlevingstest. Vorige maand was ik 1 dag te laat! Balen! Nu nog geen positieve ovulatie test gehad dus hopelijk is het eitjes nog niet gesprongen. Please eitje wacht nog even tot zaterdag!

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Duim voor je!

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Moekie, Perzik en Salamander ik duim ook voor jullie! Weegbree hoe voel je je?

De onderste is mijn test van vandaag. Ik blijf het spannend vinden.

P1150706.jpg

9. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ziet er goed uit!

10. Moekie

Moekie Niet meer actief

Goed zo! Als ik iets heb geleerd in dit traject is dat je zelf actief bezig moet zijn met wat je wil en waar je je zorgen over maakt en dat je overal achteraan moet. Als je je mond niet open doet, doen ze hoogstwaarschijnlijk niets. Als is het maar dat ze je de opties kunnen voorleggen en je goed kunnen informeren, daar zijn ze toch ook voor!?

11. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Daar sluit ik me helemaal bij aan!

12. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ja, ga ik doen! Mezelf thuis opvreten schiet ook niet op!

@ stoffeltje Mooi test!

13. Moekie

Moekie Niet meer actief

Go Girl! :D

14. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Goed zo Perzik!

En mooie duidelijke test Stoffeltje!!

15. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Vandaag ben ik in het ziekenhuis geweest voor de samenlevingstest. Het eitje stond op springen, dus precies goede moment voor de test! Ik blij en opgelucht!
    Begin mei op gesprek, dan ga ik (weer) piepen over mijn korte LF. (stiekem hoop ik dat ik zwanger raak, maar ja, dat doe ik nu al zoveel maanden!:))

16. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wat fijn Perzik! Ik ben benieuwd.

Mijn hcg waarde was vandaag 1390. Volgende week donderdag krijg ik mijn eerste echo.

17. Moekie

Moekie Niet meer actief

Perzik: Hopen dat het raak is! Goed klussen dus:D ( en het is in mijn ogen geen piepen hoor! Je wil gewoon graag weten waar je aan toe bent en wat de mogelijkheden zijn :) )

Stoffeltje: wat fijn, een goede score toch? Veel plezier met de echo.

18. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    En dames, hoe is het bij jullie?

Vandaag een vruchtzakje op de echo gezien conform zwangerschapsduur.

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Hier druk aan de klus ;).
    Hopelijk weet ik over een week of 2 het resultaat!

Fijn dat alles volgens plan verloopt, al last van kwaaltjes of lekker nergens last van?

20. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Wat fijn stoffeltje!! Wanneer is je volgende echo?

Hier aan t wachten op mn ongi... heb afgelopen vrijdag denk ik mijn eisprong gehad, eigenlijk bijna niet geklust deze keer dus verwacht gewoon ongesteld te worden. De vraag is alleen wanneer. Volgende week woensdag afspraak bij de gyn!!

En ook nog *** nieuws gehad begin van de week: mn contract wordt niet verlengd! Kwam compleet uit de lucht vallen en ik weet zeker dat het is omdat mn manager me niet mag... zo oneerlijk! Nu heb ik nog maar een paar weekjes om nieuw werk te vinden aangezien mn contract eind deze maand afloopt. Baal er echt gigantisch van!! :(
    Leuke combinatie met een kinderwens.... not!

Weet t allemaal ff niet meer :(

Deel Deze Pagina