Schopjes in je buik voelen zonder zwanger te zijn. Een vriendin van mij had het er na de geboorte van haar dochter over, hier last van te hebben en ik heb haar toen een beetje raar zitten aankijken. Maar nu heb ik het zelf ook haha. Mijn dochter is 5,5 mnd en we willen voor een tweede gaan. 2,5 wk terug gestopt met anticonceptie en nu wachten op eerste ongesteldheid. Dat kan het dus niet zijn haha Wat voelt dat gek zeg, meer dames dit gehad?
yep! Het zijn natuurlijk je darmen.... maar omdat je weet hoe het voelt als een baby schopt, dan lijk je het te herkennen. En, je wens voor een baby werkt ook mee natuurlijk. Lekker fantaseren!
Ja, hier ook wel eens gehad. Zijn gewoon luchtbellen in je darmen, maar het voelt soms echt als een schopje.
Had het ook een keer! Je kan wel eens een trillend spiertje hebben (in je oog bijvoorbeeld), nu had ik dat in mijn buik. Ook mijn man vond het freaky, echt alsof er een baby zat te schoppen.
Jaaa, had dat ook de eerste maanden na mijn bevalling... was het zodanig gewend, die beweging in m'n buik. Voelde toen altijd een beetje "leeg", want je beseft al snel dat het je darmen zijn.
Ik had het vorige week nog heel heftig! Vlak voordat mijn buikgriep doorzette... Vlak na de bevalling ( ks) ook omdat toen de darmen weer in de normale positie kwamen