Fantoomschopjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blemma, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Schopjes in je buik voelen zonder zwanger te zijn.

Een vriendin van mij had het er na de geboorte van haar dochter over, hier last van te hebben en ik heb haar toen een beetje raar zitten aankijken.
    Maar nu heb ik het zelf ook haha.
    Mijn dochter is 5,5 mnd en we willen voor een tweede gaan. 2,5 wk terug gestopt met anticonceptie en nu wachten op eerste ongesteldheid. Dat kan het dus niet zijn haha
    Wat voelt dat gek zeg, meer dames dit gehad?

2. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    yep! Het zijn natuurlijk je darmen.... maar omdat je weet hoe het voelt als een baby schopt, dan lijk je het te herkennen. En, je wens voor een baby werkt ook mee natuurlijk.

Lekker fantaseren!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ja, hier ook wel eens gehad. Zijn gewoon luchtbellen in je darmen, maar het voelt soms echt als een schopje.

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Haha had ik ook. Gek gevoel he ;)

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Had het ook een keer! Je kan wel eens een trillend spiertje hebben (in je oog bijvoorbeeld), nu had ik dat in mijn buik. Ook mijn man vond het freaky, echt alsof er een baby zat te schoppen.

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Jaaa, had dat ook de eerste maanden na mijn bevalling... was het zodanig gewend, die beweging in m'n buik. Voelde toen altijd een beetje "leeg", want je beseft al snel dat het je darmen zijn.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had het ook :)

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik had het vorige week nog heel heftig! Vlak voordat mijn buikgriep doorzette...

Vlak na de bevalling ( ks) ook omdat toen de darmen weer in de normale positie kwamen

Deel Deze Pagina