Heeft iemand van jullie ervaring met de koudschuim matras HR30 van Babydump? Ik heb nu al de 3!!!!de matras en ik wordt er gek van. Onze dochter slaapt pas sinds ze 3 of 4 maanden is in haar ledikantje en ik heb er continue kuilen in staan die er niet meer uit gaan. Volgens Babydump gebeurt dit vrijwel NOOOOOOOOOOOIT. Nou ik geloof er niet meer zo in. Iemand ervaring met een goede matras? Trouwens is onze dochter pas 7,5 maanden oud...
Geen ervaring met dat type matras maar wel met andere. Matrasje van de ikea (dacht iets van vaesk) en matrasje van de leenbakker (fenne?) Zijn als beste uit de testen van de consumentenbond gekomen. Ik heb deze allebei. Ze zijn beide rond de 35 euro.
Neem aan dat je deze bedoeld: ABZ Medicott Matras HR30 Koudschuim 60 x 120 x 10 cm | Polyether/Schuim Matrassen | Baby-Dump Wij hebben deze aangeschaft, maar de kleine is er nog niet. Kan dus nog geen ervaring met je delen, maar ben wel erg benieuwd. Hoop dat het snel opgelost wordt
Volgens mij hebben wij dit matras, van abz? Wij hebben geen kuilen. We hebben dit matras voor het wiegje en ledikant.
Wij hebben dezelfde matras en ook hier een kuil die niet wegtrekt. Ik ben nog niet teruggegaan maar ga het wel doen.
Hmm dit matrasje hebben wij ook bij de kamer besteld. Misschien toch maar een alternatief zoeken. Iemand een suggestie? Wel bij babydump graag, want we krijgen een matrasje twv 90 euro bij de kamer (bij betalen is geen probleem).