Hier is de kraamhulp net een weekje weg, maar ik heb een superkraamtijd gehad! Alles ging gewoon door en ik werd heerlijk vertroeteld! Een hele fijne vrouw, die gewoon haar ding deed, vond het jammer dat ze weg ging! Oja, ik had 45 uur, geef FV>
Ik heb ook 49 uur kraamzorg van naviva gehad. Erg goed bevallen. Hele lieve vrouw erg spontaan. Ik had er ook een stagiaire bij, erg goed bevallen.
hier wel tevreden hoor. ligt denk ik ook an wie je krijgt. ik had recht op 56 uur (speciaal project in dld) we hebben de eerste dag samen met manlief besproken hoe we de uren doen zijn er dus minder geworden en wat ze allemaal moest doen ed. want manleif wilde heel veel zelf doe nen deed dit dus ook zoals de was ed. anders voelde hij zich zo nutteloos. ze hielp goed met de bv (al is dit alsnog mislukt mar zeker niet door haar) ze deed echt eht komplete huishouden zelfs eten bereide ze nog voor als er tidj voor was. echt super.
Ik heb ook de kraamzorg erop ziten, ik had recht op 49 uur, door ziekenhuis bevalling en nachtje moeten blijven hielden we er nog 43 uur over, uiteindelijk 41 uur gebruikt, de kraamverzorgster woonde hier letterlijk om de hoek, we hebben het als bijzonder prettig ervaren, vandaag was ze er voor het eerst niet, en we misten der gewoon vanochtend. mocht een 2de lukken dan vragen we absoluut deze kraamverzorgster terug, we hebben echt een enorm prettige 7 dagen met haar gehad.
Naviva is mij prima bevallen, was niets mis mee. Het enige nadeel vond ik dat je dan een andere kraamverzorgster hebt bij de bevalling dan in je kraamweek zelf - daardoor kan je dat niet nog een keer doornemen.
hier ook naviva kraamzorg gehad kreeg 64 uur (20 uur gratis extra erbij) nadat ik erweer was van het ziekenhuis nog 44 uur over en had echt een supergoede kraamverzorgster kon het ook echt goed met haar vinden! niks op aan te merken alles deed ze afwassen, wassen, stofzuigen, bed verschonen ze wou zelfs afstoffen, dweilen , papa achterna zitte dat die nie steeds alles savonds deed haha groetjes nicole