ik weet dat dit onderwerp hier niet echt thuis hoort maar ik stel toch even de vraag. ik ben twee weken geleden gestopt met de pil. sinds een paar dagen heb ik afschuwelijke pijnscheuten helemaal onderin mijn buik, achter schaambeen en uitstraling naar zijkanten. herkent iemand dit. hoort dit bij het ontpillen? ik heb dit drie jaar geleden niet gehad toen ik stopte met de pil.
Eisprong??? Had ik ook zo'n last van namelijk.... Meestal 2 weken na eerste dag ongestelheid... Ongeveer.
Dat had ik ook ook, volgens mij zo'n 2 weken daarna, erge buikpijn. Was alleen toen, daarna nergens meer last van gehad.
Ja kan wel hoor, en ik zou laten checken op blaasontsteking. Heb er toen helemaal krom van gelegen...maar na 5 dagen zou t wel moeten stoppen ong. Ik had er ook 4-5 last van, tot ie sprong
Lijkt mij idd ook eisprong. Als ik niets gebruik heb ik rond eisprong ook 2 dagen behoorlijke steken.
zwanger ben ik niet. geen idee. buik rommelt, enorme stekende felle pijn onderin en zijkanten. gevoel dat er van onder allemaal iets gaande is. ben net ongesteld geweest en heb inderdaad gisteren toch maar getest.