Waar koop je danoontje met opvolgemelk.

Discussie in 'Voeding' gestart door Dani84, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik wil Jarno eens iets extra (naast fruit en groente) geven.
    We zijn met 5 maand begonnen met groente en dit eet hij zo goed met een aardappel er al doorheen oo kzijn we nu 2 weken bezig met fruit en dit gaat ook super hij eet er 2 stuks bijna (gepureerd)

Hij krijgt nog 5 Borstvoedingen en wou het gewoon voor de leuk eens bij doen die danoontje 1e stap. Hier zit opvolgmelk in.

Maar waar koop je deze nou? Hier hebben ze t bij de AH niet, de Boni niet, en de Plus niet..

Is het er soms uit? Waar halen jullie dit?

groetjes Danielle

2. sannedegroot

5 mei 2008
    69
    0
    0
    Huismama
    Assen
    Bij ons in Assen kun je het halen bij de Grote AH XL winkel. Ook c1000 heeft het en Super de Boer. Ik geef trouwens ook gewone danoontje van de AH. Het enige verschil is dat er opvolg melk in zit i.p.v. gewone melk.

Groetjes Sanne.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geen idee. Ik vind namelijk niet dat het toegevoegde waarde heeft om Danoontje te geven. Er zit een stamp suiker in en opvolgmelk krijgen ze al genoeg op een andere manier. Daarbij zijn die dingen ook nog erg duur. Gewoon volle yoghurt, net zo lekekr en veel makkelijk... (dit vroeg je niet maar misschien toch aardig om te 'weten')

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij de spar heb ik ze zien staan.

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ik geef gewoon magere kwark!
    Zo went ze ook niet aan al die overzoete smaken en het is eigenlijk gewoon hetzelfde, je doet er dixap bij en je hebt danoontje alleen minder suiker!!!

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik wacht dan nog liever even. Wil nl nog geen echte melkproducten geven daarom zoek ik die met opvolgmelk danoontje 1e staet. maar kan ze nog nergens vinden in de supermarkten hier..

Groetjess

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier wel bij de AH en plus

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Dani.. Waarom wil je nog geen 'echte' melkproducten geven? Yoghurt, karnemelk en kwark bevatten heel weinig zout en kun je gewoon geven en is veel beter dan de stoot suiker die in Danoontje zit. Ook in opvolgmelk zit trouwens koemelk...

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Toevallig heb ik het vandaag gekocht bij de albert heijn. Ze hebben het ook bij de supercoop en de c1000.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi oke dit wist ik niet! Geef nl alleen Bv en nu dan groente en fruit.
    dan kan ik idd ook wel eens gewoon kwark ofzo geven

Bij de olvarit potjes staan ook vaak kinderkwarkjes met de minste suiker enz staat er dan op..

Groetjess

p.s. M`n moeder heeft ze bij haar bij de ah gevonden.. :)

Deel Deze Pagina