Ervaring kruidvat superdealux verrassingsreis?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 2012mama, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Iemand hier al ervaringen mee?
    Ben benieuwd!

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik ben ook zeer benieuwd!

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik ben alleen maar ontzettend nieuwsgierig :D

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik ook! Wil waarschijnlijk boeken, maar toch lees ik eerst graag wat ervaringen...

5. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Gaat dit over die stedentrip uit de folder? Is dat geen nieuw aanbod? Dan zullen er nog geen ervaringen zijn denk ik.

Mij vielen de 'kleine lettertjes' op.
    - In het weekend is extra bijbetalen,
    - het is 'maar' 3 sterrren, niet echt luxe
    - Vertrek vanaf een van de drie luchthavens naar keuze (je moet 3 opties opgeven)
    - Max 30 minuten vanaf centrum. Zal dus zeker geen fantastische locatie zijn.

Het kan evengoed nog een leuk aanbod zijn. Maar echt een luxe weekend weg is het niet.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Die kleine lettertjes vielen mij ook al op. Volgens mij moet je dan ook van en naar schiphol op de plaats van bestemming zelf regelen/betalen
    30 min van centrum is ook niet erg ideaal,je kan vantevoren niet uitzoeken of je dan nog wat kan doen in de omgeving. Wanneer zou je te horen krijgen waar je naar toe gaat?

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Volgens mij hoor je een week na boeken waar je naar toegaat..bestemming iig, weet niet of je dan ook hotel enz hoort?

8. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Ik zag hem ook en heb een vriendin gebeld.
    Samen tot de conclussie gekomen dat we gewoon boeken.
    Gaf wel de aanzet om nu door te pakken, eind januari gaan we.

2012mama vindt dit leuk.
  9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.690
    113
    Geen ervaring maar uiteindelijk is het best goedkoop dus ik zeg doen.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb helaas al menig negatief verhaal op internet gelezen over deze aanbieding. Data die je moet aangeven, waarvan je van tevoren niet kunt zien of ze beschikbaar zijn. Bepaalde maanden zijn al niet meer te boeken. Hele hoge bijkomende kosten. Vertrek van een vliegveld wat niet in de buurt ligt. Evenveel betalen voor een baby/kind, dat normaliter gratis zou reizen. De aanduiding Super de Luxe, terwijl een drie sterren-accomodatie helemaal niet luxe is. Ik zou dus even op internet lezen alvorens te boeken. Als je eenmaal de voucher gekocht hebt, kun je je geld niet meer terug krijgen.

11. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Nog niet maar ik zou het ook niet zo snel doen.

"Vertrek vanaf de volgende luchthavens: Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Weeze, Bremen, Keulen-Bonn, Brussel Zaventem, Brussel Charleroi, Lille (min. 4 voorkeuren opgeven)"

Voor mij zou het dan maar net die 4e kunnen zijn die me helemáál niet uitkomt. Plus die max 30min van het centrum.. Plus de toeristenbelasting, transfer van en naar luchthaven en reis- en annuleringsverzekering die er nog bij komen... Nee dan zoek ik zelf wel een leuke stad uit waar ik heen wil, met een hotel of accommodatie via Airbnb en dan kan ik ook wel rond dat bedrag uitkomen (al heb ik liever iets luxere accommodatie waardoor ik dan naar verwachting iets duurder zou uitkomen).

12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Een vriendin van mij kwam er ook mee aanzetten - maar ook wij hebben besloten ietsje meer te betalen en een srprs.me te boeken! Daar hoor ik voornamelijk goede dingen over!

zigzag vindt dit leuk.
  13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb het ook overwogen, maar besloten het niet te doen, vanwege de kleine lettertjes. Daarnaast kon ik nergens vinden met welke luchtvaartmaatschappijen ze werken en ik wil niet met sommigen vliegen.

Mijn schoonmoeder boekt wel vaker van die verrassingsreizen, maar goed, zij werken niet en zijn flexibel. Vooral oostblokbestemmingen. Geen tophotel, maar verder vinden ze het wel leuk om steden te zien die anders niet bij ze op waren gekomen. Tot nu toe hebben ze zich daar wel mee vermaakt, 3 x en binnenkort gaan ze voor de vierde keer.

14. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik lig echt in een deuk om de reviews die volgens kruidvat van echte mensen zijn. De nepheid straalt er van af. Vooral als je bij de bron van de reviews kijkt. Geen enkele met iets negatiefs. Alleen daarom zou ik al afhaken.

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik vond de advertentie van het Kruidvat in mijn nieuwsoverzicht op Facebook. Daaronder stonden wel degelijk echte reacties en recensies. Met dus een hoop negatieve verhalen en vragen richting het Kruidvat. Het Kruidvat had zo'n beetje als standaard reactie dat je bij de organisator van de reis moest zijn, wat een externe partij was. Zoek dus ook even op Facebook!

Deel Deze Pagina