Hi dames, Wie kan en wil mij helpen? Mijn website is op 1 april online gekomen (over baby en kindermode) en het is een wordpress site. Nu gaat alles goed, maar ik krijg 2 dingen maar niet voor elkaar. - Ik wil graag een contactformulier, maar dan wel naam, email, vraag in het nederlands. Het lukt mij maar niet - Er komt 1 a 2 keer per dag een blog over mode online. Ik wil graag dat er automatisch een stukje op facebook en twitter komt met een korte URL (als je daar op klikt kom je op de site terecht). Hoe doe je dat? Verder zoek ik wat mensen om te kijken wat jullie van de site vinden en of jullie nog tips hebben. Als je voor mij wil kijken stuur ik je de URL in een PB'tje. alvast bedankt! Liefs, MamavanMJ
Wie wil de site bekiijken en tips geven en is er iemand die verstand heeft van wordpress? Ik zit nu op mijn werk en kan dan makkelijk wat aanpassingen doen
Heb geen ervaring met Wordpress dus daarmee kan ik je niet helpen. Maar uiteraard wil ik best even naar je site kijken.
Stuur maar de link. Dan zal ik kijken of ik je kan helpen. Er is trouwens een groot verschil tussen een gratis wordpress site of een betaalde.
Via Google gevonden plugin voor Nederlands contactformulier: WordPress Contact Form 7 « WordPress Plugins en uitleg over het installeren: Wordpress contactformulier installeren: Contact Form 7 En misschien heb je hier iets aan om je blog aan twitter en Facebook te koppelen: WordPress koppelen aan twitter, facebook en andere sociale netwerken S6!
Ik heb je PB ontvangen. De plugins die Wen1975 aanbeveelt kun je inderdaad gebruiken. Contactform7 gebruik ik ook altijd voor het contactformulier. Je site ziet er mooi strak uit. Je header zou mooier/beter kunnen, vind de achtergrond er niet bij passen. Je gebruikt veel kleuren en stijlen door elkaar, bv het icoontje van de 'Home' je social media iconen en het calender icoontje bij de datum. Zou mooier zijn als dit allemaal een stijl is. En kleuren zou ik beperken tot 3 of 4 kleuren. Ik zou je bloglovin' button ook bij de social media buttons plaatsen. Je profielfoto in de sidebar is erg donker.
Tnx voor je tips hier ga ik zeker wat mee doen. Header ben ik zelf tevreden over dus ik zal kijken of ik er nog iets aan kan aanpassen. Stylen klopt. Ik ga even kijken wat er mogelijk is om 1 style te kiezen. In het menu komt nog meer te staan wat dan dezelfde style is als de home button. Bloglovin is idd ook een goed idee om bij de social media buttons te plaatsen. Ik kijk even of die er ook in dezelfde style tussen past. Foto zal ik tuis met photoshop wat lichter maken en opnieuw uploaden!