Onze oudste zoon heeft deze. Eerlijk gezegd pakt hij liever de Ipad. Ik snap het wel, loopt regelmatig vast, is langzaam met laden. Vindt vooral de zachte hoes eromheen fijn voor als hij valt. Ik zou hem niet kopen voor de jongste in ieder geval.
Wij hebben hem in de winkel geprobeerd, maar waren echt niet tevreden: hij was zo traag en liep daar al vast. De behuizing vonden was wel fijn, maar omdat wij wilden dat een tablet langer mee zou gaan (werkzaam) voor een iPad gekozen.
Hangt misschien ook van de leeftijd af. Onze dochter is 4 en kan er heel goed mee omgaan. Voor oudere kinderen is het misschien niet snel en uitgebreid genoeg, maar wij zijn super tevreden. Loopt tot nu toe (8 maanden oud) ook nooit vast en er staan al heel veel leuke spellen en filmpjes op voorgeprogrammeerd.
Wij hebben hem vrijwel meteen terug gebracht en een Samsung tab lite gekocht. Traag ding, meer frustraties dan speelplezier.
Ik had vorig jaar zo'n kurio telekids tablet gekocht, geen idee of dat ongeveer de zelfde is, maar doe het niet! Super traag ding! Er was mij de Google playstore beloofd, die zat er dus mooi niet op alleen een app van kurio zelf waar je wat apps kon downloaden. Volgens mijn kinderen waren dit maar saaie spellen. Daarnaast heeft het apparaat zelf maar weinig ruimte om apps op te slaan dus bij 10 apps of meer liep hij compleet vast. Ondertussen de Samsung galaxy tab E gekocht en wat een verademing! Deze wordt tenminste ook met plezier gebruikt door de kinderen.
Vreselijk ding. Buurjongentjes hebben hem en een en al ellende. Wij zijn voor de jongste destijds voor een samsung tab lite gegaan. De oudste had ook een samsung tab (galaxy 2 geloof ik) maar heeft nu sinds 2 maanden een ipad omdat ik verwacht dat ze er toch wat vaker op zal gaan voor school ook
Ik heb vorige maand een kindertablet gekocht Denver 70262 voor 60 euro bij Kijkshop (DENVER Tablet TAQ-70262K online kopen op Kijkshop.nl ). Voordelen: - Goedkoop - Gelijk een beschermhoes erbij in het bedrag - Android 5 zodat hij niet te snel achterloopt - Er staan een aantal spellen voorgeprogrammeerd, maar ik gebruik gewone Play store Nadelen: - Lage resolutie scherm, daardoor past er minder op en niet heel scherp (al vind ik het niet storend) - Sommige spelletjes doet het geluid het niet goed, maar misschien ligt dat aan mijn exemplaar - Opstarten duurt 1,5 minuut, daarna is de snelheid wel redelijk OK (niet de snelste, maar het is te doen). Voor de basis (jong kind) vind ik deze prima. Ik wilde er niet teveel geld aan uitgeven (tablet is alleen voor dochter), minstens Android 5.0, en met beschermhoes. Er zijn duidelijk betere tablets, maar daar betaal je ook meer voor.