Ik heb een aantal vragen omtrend het ontvangen van een erfenis. Is er hier iemand die er veel verstand van heeft? Graag zou ik die vragen verder via pb stellen. Moet er al zo bij zeggen het een ingewikkelde kwestie is, maar wellicht iemand die in de advocatuur of als (kandidaat) notaris werkt dit zo kan zeggen. Alvast bedankt!
Geen ervaring. Ik weet alleen dat als je zegt het aan te nemen, dat daar alles bij hoort. Dus eventuele schulden ook.
Hoi, Ik ben jurist en heb een tijdje terug zelf (persoonlijk) met een erfkwestie te maken gehad. Misschien kan ik je helpen? Je kunt voor advies ook met een notaris contact opnemen? Of juridisch loket? Dat is gratis en daar zit altijd wel iemand die er het fijne van weet 4
Ik heb er net persoonlijk mee te maken gehad en mijn vriend is jurist. Als je nog geen antwoord oo je vraag hebt mag je me ook pb'en
Ik heb inmiddels de rechtsbijstand er op zitten, hebben er gelijk spoedzaak van gemaakt. Is nu even afwachten. Alvast bedankt voor de reacties, indien nodig zal ik nog mijn vragen via pb stellen (ivm mogelijke herkenbaarheid).