Ik gebruik al vanaf m'n 15e Directions: rose red en plum zijn mijn favoriete kleuren. Het gaat er inderdaad best snel uit, maar ik kreeg van de kapper de tip om een klodder verf in een fles conditioner te doen, zo blijft de kleur langer mooi. Het werkt wel, maar je handen en badkamer kleuren mooi mee. Er is een ander professioneel merk dat langer houdt; wel tot 5 weken en doordat het een zure kleuring is, schijnt het minder slecht te zijn voor je haar (dit is wat de kapper zei, ik heb er geen verstand van). Kom even niet op de naam, ik dacht dat het van Schwarzkopf was, maar kan het niet vinden...
Ik gebruik het en vind het het beste merk qua aparte kleurtjes, ik heb ombre donkerbruin en in de punten dark tulip van la riche. Ik verf de punten om de 10 dagen, ik was mijn haar om de dag. ik meng de la riche altijd met conditioner, ideaal.
Ik. Heb op dit moment blauw en paars. Let wel dat het afgeeft. Ik zou geen witte/lichte kleding aandoen en op een handdoek slapen de eerste nachten. Bij mij zit het het er best lang in. Het wordt wel lichter maar niet perse lelijker.
Succes! Zijn de kleuren die ik nu in mijn haar heb hahah.. Oke de roze niet die had ik vorig jaar😂
Ja als je het pastel wil hebben inderdaad verdunnen. En voor 1 kleur kiezen, niet mengen voor pastel. Maar als je de kleuren wil laten overlopen is het ook wel erg gaaf! Oooh ik wil ook! Ik ben echt jaloers op al die hoogblonde dames.
Leuke kleuren! Ben meer fan van de amplified kleuren van Manic Panic. Rockabilly blue zit er al ruim 3 maanden in. Eerst knalblauw en nu pastelblauw. Maar directions staat op nummer 2!