Vraag over prikpil

Discussion in 'Anticonceptie' started by tessa2012, Jul 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tessa2012

tessa2012 Nieuw lid

Jul 29, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik zit met een aantal vragen ik ben In Mei 2011 gestopt met de prikpil.
    ik heb 2 keer een prik gehad.
    in Januari 2012 werd ik voor het eerst weer ongesteld.
    eerst was ik om de twee weken ongesteld,dat is twee keer zo geweest daarna werd ik keurig om de 28 dagen ongesteld.

16 juni 2012 was ik ongesteld 5 dagen, daarna 7 jullie heb ik een druppel verloren meer niet.

nu ben ik al heel misselijk , en moet ook erg vaak plassen. dus wij dachten het zou goed kunnen zijn dat ik zwanger ben omdat wij dat ene druppeltje niet echt zagen als een ongesteldheid.
    dus wij een test gehaald die was negatief, later nog weer eens een gehaald dat was eer gister er was vaag een plusje te zien.
    vandaag weer een gehaald van een ander merk en die was negatief het is nu 29 jullie en ben 16 juni voor het laatst ongesteld geweest vind het heel raar omdat ik toch wel veel misselijk ben en veel naar de wc moet en erg gauw moe ben

wie o wie weet raad ligt het aan de prikpil dat mijn ongesteldheid in eens uitblijft of wat zou het kunnen zijn??

ik hoop op een reactie:)

2. LF84

LF84 Niet meer actief

Sorrij, ik heb geen ervaring voor 'n prikpil..

3. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    hey ik heb ook prikpil gehad 6 jaar lang. toen ik daarmee stopte werd ik pas na een jaar ongy en heb toen een spiraal genomen vanwege me school.

ik weet dat prikpil je hormoon stelsel behoorlijk in de war kan gooien. maar ik zou volgende week nog maar een testje doen en anders naar de dok.
    ik duim voor jullie op een posi test!!!

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Kan heel goed nog het ontpillen zijn, dat houdt je lichaam flink voor de gek..

5. tessa2012

tessa2012 Nieuw lid

Jul 29, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar dat is dan toch wel vreemd dat ik eerst gewoon elke keer ongesteld ben en nu al 2 maand bijna niet??

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Na de prikpil niet, ik werd toen ook een paar keer op tijd ongesteld, en daarna weer 6 maanden niet.
    Als je zwangerschapstest zegt dat je niet zwanger bent is het echt niet zo, probeer anders die van kruidvat, 2 voor 5 euro, die is heel duidelijk en betrouwbaar, waren bij mij al positief 10 dagen na de eisprong.

7. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    het tessa

als ik jou was zou ik even langs de arts gaan hiermee.
    ik heb in feb ook deze klachten gehad en mijn bm voelde zelfs als een bal. zekre borsten ect ect. dat waren ook verschijnselen van het ontpillen.
    dus alles is mogelijk. dus arts is wat ik je aanraad en anders als je dat niet wil eind deze week nog een tstje:) good luck hoop op posi nieuws

Share This Page