Wandelwagen mee tijdens vliegvakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Babs1977, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Nemen jullie ook de grote kinderwagen of wandelwagen mee?

Ons dochtertje is 5,5 maand en we twijfelen zo of we de buggy of wandelwagen mee moeten nemen. Buggy vind ik haar eigenlijk nog zo klein voor (het kan opzich wel maar toch).
    Maar wandelwagen ben ik zo bang dat ie helemaal beschadigd weer terugkomt. En lijkt me zo lastig op Schiphol zonder wandelwagen. We nemen trouwens wel een draagzak mee.

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    ik had de laatste keer beide mee.
    De wandelwagen ging in het ruim en de buggy kon mee tot de gate.
    als je van plan bent wel wat te wandelen, zou ik de wandelwagen meenemen, want een kleintje van 5 1/2 maand lang in de buggy...

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wij hadden zelfs de kinderwagenbak mee genomen op vakantie.. dus het onderstel en bak aangezien de kleine toen nog maar 4 maanden oud was..

het was inderdaad een groot risico ik had zelf een oud kleed/doek eromheen gewikkeld om de bak helemaal.. kort daarna zag ik hoe ze met de buggys en koffers omgaan (wist ik wel maar toch nu realiteit) ze smijten er echt mee. Dus ik had zoiets van laat hem heel mee en terug zie ik wel ben ervoor verzekerd. Maar al met al heel aangekomen en heel terug gekomen.

Ik zal inderdaad wel de grote wagen meenemen ook al is het een risicio maar doe er een groot doek omheen wikkelen en dan maar hopen dat ze er goed mee omgaan.

Wat wel zo was ik gaf hem pas bij de gate af. Dus ging als laatse erin dus dat doen ze rustiger. En kreeg hem gelijk weer terug bij het uitstappen had ik ook echt nadrukkelijk omgevraagd. Dus kreeg hem gelijk toen het ruim open ging dus is hij er ook rustig uitgepakt. En op de terug weg heb ik hem moeten halen bij het uitzonderlijke bagageband als laatste. Dat was wel drama heb er ruim anderhalf uur op moeten wachten. Maar hij kwam wel schoon en heel terug

succes met het maken van je keuze!
    maar ik raad gewoon de grote wagen aan...
    en de draagdoek ook mee voor als je weg wilt dat is makkelijker om mee te nemen lijkt mij. Zoals even snel wil shoppen en een tqaxi of bus of iets in moet.

Deel Deze Pagina