Vragen over alleen reizen met kinderen

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Strandbal, Jun 12, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Hallo dames

Ik heb wat vragen over documenten die je mee moet nemen als je alleen vliegt met kinderen. Ik weet niet zo goed welke instantie ik daarvoor moet bellen (gemeente, luchthaven, reisbureau?) dus misschien zijn er hier dames die er wat van weten.

Ik weet welke documenten ik moet hebben omdat mijn man in november alleen met de kinderen weggeweest is. Maar ik vlieg via brussel. Zijn de nederlandse documenten dan voldoende of moet ik dan andere documenten hebben? Ik neem het formulier denk ik in het nl en engels mee voor de zekerheid.

En er staat dat je ook een recent uittreksel moet hebben van het gezagsregister en het BRP. Die documenten heb ik nog maar die zijn van november vorig jaar, zou dat recent genoeg zijn of kan ik dat beter opnieuw aanvragen?

Hopelijk zijn er hier dames die me kunnen helpen. Anders ga ik uitvogelen waar ik het beste naar kan bellen :oops:

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    ik zou de douane bellen
    Meteen de goede organisatie

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    O dankje! Daar heb ik wat aan. Ik heb zelf ook het 1 en ander gegoogled maar dan kom ik alleen op nederlandse sites uit.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Je moet zijn bij het centrum voor internationale kinderontvoering.
    dit is hun website: http://www.kinderontvoering.org/
    Daar kun je ook precies vinden wat je mee moet nemen :)

Share This Page