Ervaring levering bol.com

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefje00, 28 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier ook geregeld andere ervaringen :(

2. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Ik hoop het. Heb aangegeven dat ik het tussen 18.00 en 21.30 wil hebben, weet ik zeker dat we thuis zijn.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Alleen als bol.com het via een extern bedrijf besteld kwam het later of helemaal niet..

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Mijn vriend die is vaste klant bij bol.com haha ;) maar die heeft eigenlijk al zijn bestellingen altijd op tijd binnen gehad..

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Helaas heb ik slechte ervaring met levertijd. al 2x iets op laatst besteld wat volgende dag nodig was en niet kwam. laatste keer was met een verjaardag. op zondag besteld en had het woensdagochtend nodig. stond bij voor maandag 21 uur besteld is dinsdag in huis. Nou zo dag om 13 uur besteld maar op dinsdag was het nog niet verzonden. gebeld, en enige wat ik als antwoord kreeg. Ja wij kunnen ook niet altijd alles regelen. bestelling geannuleerd maar op donderdag, 2 dagen te laat werd het alsnog geleverd. pakket aan de deur geweigerd want inmiddels hadden we maar een ander cadeau geregeld. Aangezien dit voor ons al 2e keer wad met te laat leveren. zal ik er niet snel weer iets bestellen wat ik snel nodig heb.

6. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    De afgelopen jaren heb ik heel veel bij bol.com besteld en altijd heb ik het ontvangen zoals zij het aangeven.
    Rond drukke periodes zoals Sinterklaas en kerst kan het wel eens anders zijn maar zoals nu ontvang ik het het altijd op tijd.

7. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik heb nog nooit problemen gehad met Bol.com. Ik liet het bezorgen in de AH, waar ik ook werk....

8. Amare

Amare Niet meer actief

Tot hier toe altijd op tijd binnen gekomen.

9. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

heel wisselend.

Maar ik heb eigenlijk tot nu toe alleen van de Wehkamp meegemaakt dat ze zich aan hun 24uurs slogan houden.

Bij bol heb ik wisselende ervaringen, meestal binnen een paar werkdagen maar laatst ook iets dat een paar weken op zich liet wachten. Waarschijnlijk omdat het produkt van een derde partij af moest komen.

Als je het echt de volgende dag nodig hebt, zou ik het zekere voor het onzekere nemen en naar de winkel gaan.

10. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Ik heb de bestelling binnen!!

11. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Fijn! Bij mij is het 2x niet op tijd bezorgd de laatste tijd...

Deel Deze Pagina